Fitness Blic vježbe 7595 prikaza 28. listopada 2018.

Deset fitness savjeta za užurbane žene koje ne stignu vježbati

Foto: Guliver/Shutterstock

Naša čitateljica Marijana zbog užurbanog tempa života jednostavno ne stigne vježbati. Od ranog jutra do kasno navečer ima puno poslovnih i privatnih obaveza, pa je za savjet kako aktivnije provesti radni dan upitala našeg fitness trenera Branimira Vajdu

'Imam 33 godine i tempo života mi je jako ubrzan. Dizanje u 5:00, vrtić, posao, kućanski poslovi, gotova sam najranije u 22 h, kada već padam sa nogu od umora. Nisam zadovoljna sa svojim tijelom, ali nikako da ubacim vremena za vježbu. Problem su mi stražnjica i trbuh. Da li postoje vježbe koje bih mogla ubaciti u svoju svakodnevicu? Da se opet nekako vratim na "staro", pitala je Marijana.

Mišljenje Branimira Vajde, vlasnika fitness kuće Collum

Za početak bih promijenio pristup životnom tempu. Navela si da ne stižeš vježbati zbog ubrzanog i ispunjenog dnevnog ritma. Trebaš početi iskorištavati vrijeme u korist zdravlja.

Promijeni neke navike koje ne iziskuju puno vremena, a  značajno utječu na tjelesnu kondiciju i prokrvljenost tijela. Preporučujem sljedeće promjene svakodnevnih navika kako bi poboljšala kvalitetu življenja usprkos nezaobilaznim uredskim stresnim uvjetima za rad.

Deset korisnih savjeta su:

  1. Hodaj do posla, a ako se voziš gradskim prijevozom iziđi stanicu ili dvije prije tvog radnog mjesta.
  2. Pronađi priliku da više stojiš. Izgubit ćeš više kalorija i kontrahirati mišiće koji nisu aktivni dok sjediš.
  3. Uzmi 10-minutni odmor za vježbe u uredu.
  4. Shvati da tvoj ured može postati i mjesto gdje ćeš napraviti nešto za svoje zdravlje i povećati radne sposobnosti.
  5. Nosi sa sobom elastičnu traku ili druga trenažna pomagala kako bi te podsjećala na tvoje zdravlje.
  6. Ne čuvaj đonove od cipela, već poslovne sastanke i komuniciranje s ljudima obavljaj hodajući. Organiziraj druženje s prijateljima u obliku šetnje prirodom.
  7. Zadržavaj se na sastancima koliko treba, izbjegavaj preduga, besciljna razglabanja.
  8. Od svog radnog mjesta napravi svoj mirni kutak.
  9. Ako si prisiljena čekati sat vremena ili više u nekoj čekaonici ili na aerodromu, iziđi i hodaj, ionako moraš čekati.
  10. Vježbaj s nama i sve što te zanima pitaj putem e-maila!

Klikni za 5 Tibetanaca!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.