Pjevačica Beyonce krenula je u novi poslovni pothvat. Pokrenula je novu sportsku marku Ivy Park. Beyonce je u promotivnom spotu predstavila odjeću koja će biti dio novog brenda. Sam spot ne promovira toliko žensku ljepotu i odjeću koliko fizički aktivnu te snažnu ženu
Iz kompanije su i naveli kako je jedan od ciljeva pokazati ženama ''da se mogu suočiti sa strahovima i pobijediti'. Sam naziv brenda je inspiriran rimskim brojem IV, a koji je najdraži broj ove planetarno popularne pjevačice.
Beyonce kaže kako njihova sportska odjeća među ženama i djevojkama promiče zdravlje, kondiciju i snagu te je u samom promotivnom spotu na ta područja stavljen veći naglasak nego na samu ljepotu. Zasada nisu poznati svi detalji o lansiranju kolekcije, ali se iz objava na njenom Instagramu daje naslutiti o kakvoj kolekciji je riječ. Sredinom travnja će u čak 50 zemalja svijeta biti lansirano čak 200 komada sportske odjeće. Kolekcija će osim klasične sportske opreme poput sportskih grudnjaka, tajica, jakni, štucni i bodija u ponudi imati i obuću. Odjeća je kreirana na način da bude udobna, jednostavna ali i praktična.
Beyonce šalje poruku o disciplini, trudu, odricanju i snovima u novom promotivnom spotu: