Dijeta Dijete A-Ž 11. svibnja 2019.

Uz dijetu s jagodama 2 do 3 kilogram manje za 7 dana

Jagode
Foto: Guliver/Shutterstock Jedna porcija jagoda sadrži 21 mikrograma folne kiseline
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ljubitelje jagoda (i bobičastog voća) mogla bi oduševiti ova dijeta koja se temelji, naravno, na povećanom unosu jagoda. U 100 grama jagoda ima tek 30-ak kalorija, stoga se u sklopu dijete preporučuje jagode uključiti u svaki obrok da bi se osigurao željeni gubitak kilograma, ali i dovoljno energije tijekom dana.

Preporuka je započeti dan s 300 grama jagoda za doručak, a ista količina se konzumira i za desert nakon ručka. Međuobrok također uključuje porciju jagoda, a za večeru se preporučuje 500 grama jagoda i jogurt sa smanjenim udjelom mliječne masti prije spavanja.

Osim jagoda, od voća se tijekom dana može pojesti i pola banane. Ovakav model prehrane fokusiran je na pogodnosti koje pruža povećana konzumacija jagoda, ali u okviru načela pravilne prehrane, koji zagovaraju unos raznolikih namirnica iz svih skupina. Istu inačicu možeš učiniti i s drugim bobičastim voćem poput primjerice borovnica ili malina, obzirom na dostupnost.

Jagode_1 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock Sindrom policističnih jajnika je endokrinološki poremećaj u žena reproduktivne dobi

 

Primjer jelovnika

  • Doručak: kava ili čaj sa žličicom šećera, 350 grama jagoda, posni sir.
  • Međuobrok: mali sendvič (integralno pecivo, sir, pileći ili pureći narezak) sa zdjelicom svježeg povrća.
  • Ručak: bistra povrtna juha, salata od povrća s limunovim sokom i 1 žlicom biljnog ulja, 350 grama jagoda, čaša bijelog vina.
  • Međuobrok: 350 grama jagoda sa žličicom šećera ili pekmeza od jagoda.
  • Večera: 500 grama jagoda s grilanim tofuom.

Saznaj zdravstvene prednosti jagoda.

Imaj na umu...

Povećan unos jagoda potiče detoksikaciju organizma i gubitak 2 do 3 kg u tjedan dana, što je za očekivati, ako se dio hrane tijekom dana zamijeni niskokaloričnim voćem. Prehrambena vlakna poboljšat će probavu, a mnoštvo fitokemikalija osigurat će antioksidativni učinak koji će povoljno djelovati na imunitet i svjež izgled kože. Ipak, dijeta je siromašna nekim važnim nutrijentima kao što su proteini i masti, stoga se ovakva restrikcijska dijeta ne preporučuje provoditi duže od nekoliko dana.

Danska dijeta za 13 dana!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.