Dijeta 26. veljače 2010.

Trbušnjake radim kao od šale

Ines-Trbuh
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Pogledaj video vježbe za zagrijavanje i trbušnjake na pilates lopti s kojima se Ines na početku mučila, a sada ih radi kao od šale. Kaže da se svakim danom osjeća sve jače i jače, da joj se poboljšala kondicija i da sada bez problema može napraviti 15 trbušnjaka u nizu i to u tri seta, a prije joj je i pet bilo previše

Svoje treninge u City Fitness & SPA centru Ines  započinje zagrijavanjem na biciklu.Njezin osobni trener Tomislav Jurak objašnjava da je bicikl posebno dobar za zagrijavanje jer nema velikog opterećenja na zglobove i rizik od ozljeda je minimalan.

Trener je Ines pokazao kako promjenom položaja u kojem vozi bicikl može pojačati opterećenje na određene dijelove tijela. Ako vozi bickl s malo podignutim kukovima i nagnuta naprijed, s pogledom preko ručki bicikla, najviše jača kritične zone - mišiće prednje i stražnje strane natkoljenica i stražnjice.

"Koristit ćemo bicikl kao zagrijavanje prije drugih vježbi u teretani, a nakon treninga ćemo ga koristiti da izgorimo masne naslage", rekao je Tomislav. 

Znaš li neke trikove za smanjivanje celulita, podjeli ih s drugima u našoj diskusiji i usput saznaj što je djelovalo ostalim čitateljicama!

Trbušnjacima se ne topi salo

Nakon bicikla Ines se upoznala i s pilates loptom. Trener joj je objasnio da se vježbama kao što su trbušnjaci ne uklanja potkožno masno tkivo, nego se samo jačaju mišići. Nakon što je na jednom od svojih prvih treninga uz Tomislavovu pomoć napravila nekoliko trbušnjaka, Ines je bila zadovoljna što je preživjela.

Sada, nakon mjesec dana redovitih treninga tri do četiri puta tjedno kaže da se u teretani osjeća odlično:

"Svakim danom sam sve jača i jača, a to vidim i po svom tijelu, mišičima koji se naziru, i po svojoj kompletnoj kondiciji. Bicikl je za mene postao redovna sprava na kojoj radim na svakom treingu, jer svaki moj trening ili započinje ili završava s 20 minuta na biciklu. Na početku sam jedva izdržala na 6. stupnju opterečenja, dok sam sad sasvim dobro i na 8., a trudim se koji put voziti i na 9. stupnju.

Što se tiče vježbi na lopti i s loptom, one su zaista odlične za cijelo tijelo. Najviše s loptom radim trbušnjake, tako da mi lopta služi kao potporanj za noge. Na samom početku sam se već kočila i teško izdržavala peti trbušnjak, prije dva tjedna sam stigla do desetog, a sad kao od šale odradim petnaest i to u tri seta."

Plan treninga prouči u Inesinom osobnom profilu!

  • Default avatar -
    Ninach

    eto bravo!! srećom ja nemam problema s trbuhom, i baš ću sada početi sa trbušnim plesom =) puno je zabavnije od ležanja na strunjači i brojenja trbušnjaka, uz trčanje za tramvajem i jurenjem kroz police drugo mi nije potrebno..no sve mi se čini da uskoro ću morati prionuti poslu...

  • Default avatar -
    Ninach

    eto bravo!! srećom ja nemam problema s trbuhom, i baš ću sada početi sa trbušnim plesom =) puno je zabavnije od ležanja na strunjači i brojenja trbušnjaka, uz trčanje za tramvajem i jurenjem kroz police drugo mi nije potrebno..no sve mi se čini da uskoro ću morati prionuti poslu...

  • Avatar thompsonica
    thompsonica

    draga ines svaka cast samo tako nastavi...ne mogu vjerovati kako si brzo skinila visak kilograma...sto se mene tice idem u teretanu evo vec treca godina ali zbog obaveza ne stignem ici redovito pjesacim svaki dan 8 km i napravi 200 trbusnjaka..trbusnjke volim raditi i to mi je najmanji problem..samo sto eto ...ne djeluju bas =(

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.