Dijeta Dijetni savjeti 8162 prikaza 15. veljače 2019.

Kako brzo izgubiti kilograme: 3 jednostavna koraka koja dokazano djeluju

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Postoji puno načina kako možeš brzi izgubiti veliki broj kilograma. Međutim, većina njih će te učiniti gladnom i nezadovoljnom. Ako nemaš željeznu snagu volje, onda će glad prouzročiti da brzo odustanete od tih planova.

Zato slijedi ove savjete s Healthlinea jer će ti oni pomoći da:

  • Značajno smanjiš apetit.
  • Brže izgubiš na težini i to bez gladovanja.
  • Poboljšaš svoj metabolizam.
Možda te zanima... Keto dijeta: Koliko ugljikohidrata dnevno za brzo mršavljenje, a koliko za sporije? Dijeta

Smanji unos šećera i škroba

Najvažnije je smanjiti količinu šećera i škroba (ugljikohidrata). Kada to učiniš, tvoja razine gladi se smanjuje i na kraju jedeš puno manje kalorija. Umjesto spaljivanja ugljikohidrata za energiju, tvoje se tijelo počinje hraniti pohranjenom masnoćom. Još jedna korist od rezanja ugljikohidrata je da snižava razinu inzulina pa bubrezi izbacuju višak natrija i vode iz tvoga tijela. Time se smanjuje i nadutost. Osobe koje jedu puno ugljikohidrata i slatkiša mogu u prvom tjednu izgubiti i nekoliko kilograma. Iako se uglavnom radi o gubitku vode, čovjeka veseli.

Ukratko: Izbacivanje šećera i ugljikohidrata regulirat će ti nivo šećera u krvi, zbog čega će ti se smanjiti apetit te ćeš gubiti kilograme.

Jedi bjelančevine, masti i povrće

Svaki obrok treba sadržavati proteine, maste i povrće. Ako budeš pripremala obroke na ovaj način automatski ćeš unositi znatno manje ugljikohidrata.
Izvori proteina

  • Meso: govedina, piletina, svinjetina, janjetina itd.
  • Riba i morski plodovi: losos, pastrva, škampi itd.
  • Jaja: Cijela jaja sa žumanjkom su najbolja.

Dijete s visokim sadržajem proteina također mogu smanjiti žudnju i opsesivne misli o hrani za 60%, smanjiti želju za noćnim grickanjem za polovicu, a tako možeš pojesti oko 400 kalorija manje dnevno. I to sve samo dodavanjem proteina. Kada je u pitanju gubitak težine, protein je kralj hranjivih tvari.

 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Povrće s niskim udjelom ugljikohidrata

  • Brokula
  • Cvjetača    
  • Špinat   
  • Rajčice    
  • Kelj    
  • Prokulice    
  • Kupus    
  • Blitva    
  • Zelena salata    
  • Krastavac    
Možda te zanima... Ketogena dijeta - svi pričaju o njoj, a mi donosimo recepte! Dijeta

Nemoj se bojati ugljikohidrata iz navedenog povrća, slobodno napuni tanjur. Prehrana koja se temelji uglavnom na mesu i povrću sadrži sva vlakna, vitamine i minerale koje trebaš za zdravlje.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock
Izvori masti

  • Maslinovo ulje
  • Kokosovo ulje
  • Avokadovo ulje
  • Maslac

Nemoj se bojati jesti masnoće jer one te drže sitom.

Ukratko: Neka ti se svaki obrok sastoji od proteina, masti i ugljikohidrata iz povrća. To će te dovesti do toga da ćeš unositi od 20 do 50 posto ugljikohidrata dnevno pa nećeš upadati u krize zbog osjećaja gladi.

Diži utege tri puta tjedno

Ne moraš vježbati kako bi smršavjela na ovom planu, ali se preporučuje. Najbolje je otići u teretanu 3-4 puta tjedno. Napravi zagrijavanje i zatim diži utege. Ako nikad nisi išla u teretanu, pitaj trenera za savjet. Podizanjem težine spalit ćeš mnogo kalorija i spriječiti usporavanje metabolizma, što je uobičajena nuspojava gubitka težine.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Istraživanja na dijetama s niskom razinom ugljikohidrata pokazuju da čak možeš dobiti malo mišića dok gubiš značajne količine masnog tkiva. Ako dizanje utega nije opcija za tebe, onda će ti biti dovoljno da radiš neke kardio vježbe kao što su hodanje, trčanje, biciklizam ili plivanje.

Ukratko: Najbolje je da radiš neki trening snage kao primjerice dizanje utega. Ako ne voliš takav tip treninga i kardio je dobra opcija.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.