U redakciji Zdrave Krave 28. studenoga okupili su se naši stručni suradnici koji su od rujna čitateljima dostupni i putem Dežurnog telefona. Cilj okupljanja je bio da stručni tim zajedno s redakcijom Zdrave Krave napravi rezime dosadašnje suradnje s čitateljima i donese zaključke o unaprjeđenju usluga za tvoje veće zadovoljstvo
Zdrava Krava ima 50 stručnih suradnika koji obuhvaćaju 34 područja. Stručnjacima se s pitanjima možeš obraćati putem E-pošte, a sada odgovore o svojim zdravstvenim tegobama ili savjetima za dijetu i vježbanje možeš dobiti telefonskim putem na broj 060 50 10 10 od ponedjeljka do petka. Kada i u koje vrijeme možeš dobiti određenog stručnjaka pročitaj ovdje.
Zašto telefonom, a ne E-poštom?
Na sastanku se povela rasprava o prednostima i nedostacima uvođenja telefonske linije. Jasna Duspara, glavna urednica portala Zdrava Krava, istaknula je da se uvođenjem telefonske linije čitateljima koji nisu skloni pisanju putem elektronske pošte ili jednostavno više vole osobniji kontakt, kao i onima koji odgovor trebaju brzo, omogućila komunikacija s relevantnim stručnjacima. Nenad Bratković, magistar nutricionizma te sveučilišni magistar fitofarmacije i dijetoterapije kojega putem Dežurnog telefona Zdrave Krave možeš nazvati srijedom, podijelio je s okupljenima svoja iskustva o telefonskim razgovorima s čitateljima:
"Zvali su me ljudi s različitim teškoćama, ali ako trebam napraviti generalnu podjelu, zaključujem da me žene pretežno zovu jer žele smršavjeti, a muškarci zbog savjeta vezanih za sportsku prehranu. Smatram da je ovaj način komunikacije dobar jer kada ljudi shvate da je njihovo zdravlje u opasnosti zbog visokog ITM-a, naprave prvi korak u rješavanju tog problema tako što podignu slušalicu i stručnoj osobi kažu u čemu je problem. A kada se problem osvijesti i izgovori, onda je i put prema njegovu rješenju otvoren."
'Riješio sam ljubavni problem'
Igor Čerenšek, psiholog, dostupan na Dežurnom telefonu Zdrave Krave ponedjeljkom, rekao je : "Imao sam zaista zanimljive pozive, ljude muče ljubavni problemi ( jedan sam uspješno i riješio), poslovni problemi, seksualna disfunkcija. Smatram da čitatelji, osobito kada imaju intimne probleme radije odabiru telefonski razgovor, nego primjerice pisanje mailova, budući da poziv ne ostavlja pisani trag. Ponekad je stvari lakše izgovoriti nego napisati, osobito ako imaš poticajnog sugovornika."
Dr. dentalne medicine Dean Cekić, dostupan na Dežurnom telefonu Zdrave Krave utorkom,rekao je da u ova tri mjeseca nije imao puno poziva, ali da je svaki od njih bio vrlo različit i da su mu se javljale osobe sa specifičnim dentalnim problemima: "Smatram da je vrlo dobro što je Zdrava Krava svojim čitateljima omogućila ovaj način komunikacije jer je anoniman i ljudi pitaju ono što se ustručavaju pitati svog stomatologa."
Na sastanku su još govorili: dr. med. liiječnica i homeopatkinja te voditeljica Holističkog centra Mulier Meri Bura, bioenergoterapeutkinja iz alternativnog centra Hareom Biserka Blašković, nutricionistica Mirna Trumbetaš, psiholog Hrvoje Maleković, dr. med. specijalistica dermatologije i venerologije iz Poliklinike Aviva Zdenka Zorić, kozmetologinja i vlasnica Beauty Centra Biokozmetika Pet Seka Zebić , dr. sc. specijalist ortoped Hrvoje Klobučar iz Specijalne bolnice za ortopediju i traumatologiju Akromion, prof. kineziologije Marino Bašić, fizioterapeutkinja Snježana Vojvodić Schuster te predstavnici Poliklinike Sunce.
Više o Dežurnom telefonu Zdrave Krave možeš pročitati ovdje.