Zdravlje Zdravlje žena 280 prikaza 13. studenoga 2019.

#Pinkypromiss kampanja spasila život

Foto: Screenshot: Nismo same/YouTube
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

#Pinkypromiss javno-zdravstvena je kampanja koja je pokrenuta u suradnji Klinike za tumore KBC-a Sestre milosrdnice, udruga EUROPA DONNA, NISMO SAME i SVE ZA NJU, uz podršku Rochea Hrvatska i komunikacijskih platformi lifestyle portala miss7.

Cilj je ove edukativne kampanje podizanje svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki – jednostavne i brze metode koja može spasiti život te omogućava rano otkrivanje raka dojke.

Ida Prester, ambasadorica je kampanje #Pinkypromiss. Na svojem Instagram profilu podijelila je poruku koju je dobila od jedne pratiteljice čija je majka nakon pogledanog videa "Nisi sama - pregledaj se s nama!" napipala kvržicu. Nakon toga, javila se doktoru te joj je na vrijeme dijagnosticiran karcinom u ranoj fazi.

Ida Prester sretnu vijest podijelila je na svom Instagram profilu i napisala: "Dakle - ne mogu vam opisati koliko se veselim zbog ove vijesti. Prvi život spašen, izgleda. SVE sad ima smisla. Još nekoliko žena mi je javilo da su otkrile kvržicu nakon onog mog videa, čekaju rezultate..Cure - hitno u wc da se pregledate ako još niste!!"

Možda te zanima... Zašto se Ida Prester skinula u videu? Zdravlje

#Pinkypromiss kampanja provodi se na portalima miss7 grupacije 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA. „Premda znaju da je važno, žene ne obavljaju redoviti pregled jer se boje suočiti – odgađaju ili negiraju pa im je teško stvoriti naviku redovitog pregleda. U sklopu kampanje pokrenuli smo poseban microsite na kojem ćemo objavljivati sve sadržaje povezane s kampanjom i pozivati prijateljice da sklope #pinkypromiss i primaju redovite personalizirane podsjetnike za samopregled. #Pinkypromiss je prva kampanja za rak dojke čiji je cilj promjena ponašanja poticanjem mladih djevojaka i žena na samopregled dojki. Želimo da stvore naviku." rekla je Tonkica Zlački, glavna urednica izdanja miss7 na konferenciji za medije u listopadu.


 

U sklopu kampanje predstavljen je poseban microsite pinkypromiss.24sata.hr kao glavni izvor informacija o samopregledu i raku dojke na kojem će se svi zainteresirani moći vrlo detaljno informirati i pronaći odgovore o toj bolesti.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.