Ulola prirodna kozmetika nedavno je plasirala nove kreme protiv bora koje su prirodna alternativa botoxu. Ulola čije ime na sanskrtu znači veliki val, što asocira na ogromnu snagu prirode, na tržištu je prisutna deset godina i bavi se proizvodnjom isključivo prirodnih kozmetičkih proizvoda: soli za kupanje, pilinga i maslaca za tijelo, sapuna i krema
Svi proizvodi su organskog porijekla, te sadrže isključivo prirodne konzervanse, boje i mirise. Ulola proizvodi stvoreni su prema tradicionalnoj recepturi, od prirodnih, zdravih sastojaka mediteranskog podneblja poput maslinovog, palminog i kokosovog ulja, meda, gline, pčelinjeg voska, mlijeka, maka, lavande, ružmarina, naranče i cimeta. Proizvodi su bez parabena, umjetnih mirisa i boja, i nisu testirani na životinjama.
Prirodni facelift
U Uloli su posebno ponosni na novu liniju krema protiv bora koje su od nedavno na tržištu: 'Ulola Facelift kreme za lice predstavljaju najnoviju liniju tvrtke Ulola i prirodna su alternativa botoxu, zahvaljujući visoko vrijednim prirodnim sastojcima od kojih je najpoznatiji revolucionarni Ameliox. Sastojci su kombinacija dipeptida Carnosina koji sprječava stvaranje bora učvršćivanjem kalogena i liposomatskog ekstrakta sikavice, antioksidansa koji usporava starenje kože.
Osim Amelioxa, krema sadrži hladno prešana biljna ulja avokada, ploda divlje ruže i makadamije te eterična ulja geranija, naranče i limuna. Sinergijski, ovi sastojci djeluju učinkovito na njegu i hidrataciju kože lica i vrata. Ulola Facelift kreme prirodnim sastojcima intenzivno hidratiziraju i regeneriraju kožu, ublažavaju bore te sprečavaju njihov prerani nastanak i očekujemo da će biti prava revolucija na tržištu', rekao je Ante Buljan, iz Ulole.
Dvije glavne faze izrade kreme
Dubravka Gabrić, fitoaromaterapeut i stručna suradnica u Uloli, opisala je nastanak Ulola krema: 'Kod izrade kreme bitne su dvije faze uljna i vodena, a svrha im je nastanak emulzije. Uljna faza se sastoji od hladno prešanih kvalitetnih biljnih ulja, uz dodatak eteričnih emulgatora koji su dozvoljeni u prirodnoj kozmetici. Tijekom vodene faze u pripravak se dodaje još glicerol koji je biljni alkohol, a svrha mu je da vlaži i hidratizira kožu. Kad se ti sastojci zagriju na određenoj temperaturi, maksimalno do 70 stupnjeva, uljni i vodeni sustav se promiješaju i krema je gotova.'
Zašto odabrati Ulolu?
Ante Buljan objasnio je da je Ulola nastala prije deset godina, kada je u svijetu počeo jačati trend prirodne kozmetike, a koja na našem tržištu uopće nije bila prisutna. 'Budući da je koža organ koji cijelom površinom apsorbira ono što se na nju stavlja posebno je važno da sve ono s čim dolazi u dodir bude prirodno i bez kemikalija. Za sada je Ulola kozmetika dostupna u Kozmu, DM-u, Plodinama, putem internet prodaje, Bipi i u još nekoliko manjih trgovina te Poliklinici Poliderma. Ulola proizvodi su na tržištu deset godina i neki trgovački lanci, konkretno DM su svoju priču s prodajom prirodne kozmetike započeli s našim proizvodima. Prema njihovim podacima godišnje stopa potrošnje prirodne kozmetike u Hrvatskoj raste za 30 posto.'
Prednost prirodne kozmetike ne treba posebno isticati jer sve što staviš na svoju kožu u roku od oko sedam minuta bit će i u tvom krvotoku. 'Zbog te činjenice kakvoća i porijeklo svih sastojaka u kozmetici od presudne su važnosti, a Ulolina prirodna kozmetika proizvodi se od strogo kontroliranih sastojaka te i ambalaža ima atest Zavoda za javno zdravstvo. Koža je naš najveći organ i jako je bitno kako je tretiramo i koje supstance preko kože unosimo u organizam. Ako je neki sastojak dobive iz naftnih derivata nije baš preporučljivo da ga nanosimo na kožu, a nažalost, dosta je takvih proizvoda na tržištu. Gotovo sve sirovine nabavljamo u Hrvatskoj i trudimo se doći do specijaliziranih proizvođača prirodnih sirovina, što nam je osobito važno za neke naše nove proizvode, poput Ulola Facelift linije', objasnio je Ante Buljan.
Uz pravilno čuvanje, Ulola proizvodi mogu trajati do 18 mjeseci jer se koriste kvalitetni prirodni sastojci, a to podrazumijeva i prirodne konzervanse. Zato proizvodi ne stoje na skladištu, nego se pripremaju prema narudžbi, te su uvijek svježe proizvedeni.
Ulola Facelift dnevnu kremu osvojili su...
Deset registriranih korisnika koji su osvojili Ulola Facelift dnevnu kremu za lice protiv bora su: Svijetlana Špoljarić, Zorana Šimundić Bendić, Julija Pavlović, Nataša Petričević, Anuška Ban Dominović, Vlatka Žganjer, Ivana Bužić, Gordana Kolarić, Krešimir Mirosavljević i Nikolina Petek. Dobitnike ćemo o detaljima preuzimanja nagrade obavijestiti putem e-maila.