Fitness 1100 prikaza 05. studenoga 2013.

Miranda Kerr vitka uz kokosovo ulje

Mir-Uspr
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Zanosna Miranda Kerr svoj izgled održava tako što vježba tri do četiri puta tjedno po 75 minuta. Pola sata njenog treninga posvećeno je vježbama za noge, pola sata za vježbe trbušnih mišića, vježbe ruku i ravnotežu, a petnaestak minuta namijenjeno je vježbama istezanja

Tridesetogodišnja Miranda Kerr godinama je jedan od najplaćenijih svjetskih top-modela, a ugovor s Victoria's Secretom osigurava joj međunarodni publicitet i zaradu iz bajke. Nedavno se razvela od glumca Orlanda Blooma.

Trčanje je ključno

"Sve modele potičem na trčanje, bez obzira na to jesu li vitke ili imaju koji kilogram viška", kaže Mirandin osobni trener Justin Gelband. Prema njegovim savjetima, Miranda Kerr trči tri do pet kilometara jednom ili dvaput tjedno. "Miranda i ja odlazimo na stazu za trčanje i trčimo otprilike 2,5 kilometra. Pri kraju staze hodamo, predahnemo minutu-dvije i trčimo nazad."

Ako namjeravaš početi trčati ovdje ćeš naći savjete kako da to učiniš ispravno.

Kombinirani trening

"Većina supermodela najviše je zabrinuta izgledom svojih stražnjice, bokova i bedara", otkrio je Gelband: "Zato sam osmislio trening, koji uključuje vježbe za različite dijelove tijela. Također volim malo razbiti rutinu i isprobati različite vježbe na svakom treningu."

  • Vježbe za noge

Miranda Kerr izvodi istezanje nogu, sagibanje i podizanje listova. Obično napravi 20 istezanja svakom nogom, dok vježbe ravnoteže izvodi tako da 30 sekunda stoji s jednom uzdignutom nogom istodobno držeći u ruci loptu ili uteg. "Vježbu ponavlja tri puta za svaku nogu", rekao je Gelband.

  • Vježbe za stražnjicu

Izvodi tako da legne na leđa, postavi noge na loptu za stabilnost te podigne i spusti bokove. Treba napraviti tri serije s 15 ponavljanja. Onima koji žele još žešći ritam Gelband preporučuje da ležeći na leđima i s nogama postavljenim na loptu istodobno podignu bokove i desnu nogu, a potom ih ponovno spuste.

"Ležeći u ravnom položaju uzdigni bokove i savij jednu nogu. Uhvati lijevu ili desnu nogu i guraj pete prema stropu. Napravi jednu seriju s 15 ponavljanja", savjetovao je Gelband u razgovoru za womenshealthandfitness.com.

  • Jačanje prsnih mišića

Koristeći utege težine 1,5 kg Miranda vježba tako da ih podiže od bokova prema prsima. "Potičem svoje klijentice na vježbanje na nagnutoj klupi uz korištenje prečke za stabilnost. Savjetujem im da naprave dva slijeda s 15 ponavljanja", napominje Gelband.

Meditacija i kokosovo ulje

Osim vježbanja pod nadzorom osobnog trenera, Miranda prakticira jogu u sklopu budističke religije. Njena joj religija nalaže da ujutro i uvečer pjevuši vjerske napjeve te da meditira. Samo vježbanje imalo bi ograničena učinka kad ne bi bilo upotpunjeno zdravom prehranom. Miranda ponajviše jede svježe voće, povrće kuhano na pari i ribu. Četiri puta dnevno konzumira kokosovo ulje tako što saspe po jednu žličicu u čaj, salatu ili u kuhanu hranu. Kokosovo ulje, kaže ona, pomaže joj da održi čistu kožu, sjajnu kosu i vitku figuru.

Komentar nutricionistice Mirje Jošić:

"Kada govorimo o mastima i uljima osvrćemo se, u prvom redu, na njihov sadržaj masnih kiselina. Kokosovo ulje sadrži oko 90 posto zasićenih masnih kiselina zbog čega se, unatoč tome što se radi o biljnom ulju, ono na sobnoj temperaturi nalazi u krutom stanju. Istraživanja zasićene masti dovode u vezu s bolestima srca i krvnih žila, međutim, nekoliko istraživanja u kojem je korišteno nehidrogenirano kokosovo ulje je pokazalo kako ono može blagotvorno djelovati na razinu kolesterola. Kokosovo ulje bogato je srednje lančanim masnim kiselinama koje se brzo metaboliziraju i daju energiju, a ne sudjeluju u biosintezi ili transportu kolesterola. Zbog toga se kokosovo ulje smatra boljim izborom od maslaca ili hidrogeniranih biljnih ulja.

Masnoće u prehrani su nam bitne iz nekoliko razloga uključujući i apsorpciju vitamina topivih u mastima poput vitamina E kojeg zovemo i vitaminom ljepote. Esencijalne masne kiseline imaju ključnu ulogu u stvaranju lipidne barijere kože. One, također, vlaže kožu i ublažavaju nadražaje na koži. Nedostatak esencijalnih masnih kiselina manifestira se suhom kožom sklonom iritacijama. Zbog toga je neophodno prehranom osigurati njihov adekvatan unos pa će tako jelovnik čiji važan dio čine biljna ulja, poglavito maslinovo ulje koje je za razliku od kokosovog ulja karakteristično za naše podneblje, pridonijeti vitalnom i mladolikom izgledu kože."

Na portalu Budi.IN pročitaj kako se Miranda Kerr odijeva u slobodno vrijeme.

Pročitaj kako je Kate Middleton vratila liniju nakon poroda.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.