Fitness 445 prikaza 16. svibnja 2016.

Riješi se isprika za nevježbanje

Vježbanje_1
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako često nalaziš isprike zašto ne vježbaš i nisi u stanju pokrenuti se, imaju na umu da je i nekoliko minuta svakodnevne rekreacije puno bolje nego nikakva tjelovježba. Nemoj se opterećivati velikim težinama u teretani ili sklekovima unedogled. Umjereno se bavi sportom, i to onim koji ti najviše odgovara. Izbjegavaj ono što ti ne odgovara i bavi se aktivnostima koje će ti vratiti energiju i volju za vježbanjem

Nemaš vremena?

Korisnije je vježbati tri­ ili četiri puta dnevno po 10 minuta nego 40 minuta odjednom. Ako ne možeš odvojiti ni toliko vremena, kombiniraj vježbe sa svakodnevnim aktivnostima (radi trbušnjake dok gledaš TV, čučnjeve dok zalijevaš cvijeće itd.). Vježbaj nekoliko puta tjedno po desetak minuta. Budi iskrena prema sebi ­ ako imaš vremena za gledanje serije, imaš vremena i za kretanje.

Ne možeš odoljeti kauču?

Čim se vratiš s posla, legneš na kauč i više se ne dižeš. Postoji način da se izvučeš iz tog začaranoga kruga. Zalijepi poruke na televizor, računalo i hladnjak s porukom: “Prvo vježbaj!” ili “Ne još!”. Idi u teretanu odmah poslije posla (osim ako imaš psa kojeg moraš voditi u šetnju). Ako kod kuće imaš sprave za vježbanje, odmah se baci na posao. Što god radila, nemoj sjesti. Ako si ponekad baš izuzetno umorna ­ vježbaj kraće od uobičajenog vremena.

Teretana je daleko, skupa ili oboje!

Ako je tako razmišljaš, vježbaj kod kuće. Trči, hodaj, vozi bicikl ili rolaj. I najmanja aktivnost odlično utječe na zdravlje. Ako si kućni tip, uvijek su ti na raspolaganju online video vježbe.

Pročitaj više o prednostima i nedostacima večernjeg vježbanja!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.