Fitness Vježbe za mršavljenje 8346 prikaza 27. ožujka 2017.

8 trikova za brže sagorijevanje kalorija prilikom vježbanja

Foto: Guliver/Shutterstock Vježba za bočne trbušnjake
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Bilo da si iskusna vježbačica ili tek počinješ trenirati, vjerojatno nemaš toliko slobodnog vremena da bi mogla provoditi sate i sate u teretani. Upravo zato, svaka je minuta važna, stoga se pobrini da što bolje iskoristiš ono vrijeme koje uspiješ odvojiti za tjelovježbu.

Uz glazbu je sve lakše

Znanstvenici sa Sveučilišta Wisconsin proveli su studiju na ovu temu. Zamolili su skupinu vježbača da odrade dvije osmominutne serije na stacioniranom biciklu. Za vrijeme jedne serije su slušali glazbu, a za vrijeme druge ne.

Fitnes greške koje stoje na putu između tebe i savršene stražnjice

Slušajući glazbu, vježbači su podigli broj otkucaja srca u prosjeku za 10 po minuti, više su se trudili i sagorjeli su 7% više kalorija. Treba li ti razlog više da na trening više ne ideš bez slušalica?

Nađi dobrog partnera za vježbanje

 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Istraživači sa Sveučilišta Kansas su dokazali da vježbanje s partnerom koji je samo malo bolji od nas poboljšava našu izvedbu za do 200%, prenosi Time.com. Što čekaš, pozovi prijateljicu u teretanu i međusobno si postavljajte izazove.

Bez naslanjanja!

Što više mišića koristiš, to više kalorija trošiš. Zato zaboravi pridržavanja dok trčiš na pokretnoj traci već koristi cijelo svoje tijelo i gibaj se što više možeš.

Trbušnjaci plus čučnjevi za super trbuh

Koristi ruke

Profesionalni trkači imaju trik: kada želiš ubrzati noge, ubrzaj ruke i tvoje noge će slijediti. Uz to, trošit ćeš više kalorija zbog aktivnog korištenja mišića gornjeg dijela tijela. Isto tako, kod korištenja sprava poput orbitreka, ne odmaraj ruke na statičnim ručkama nego koristi one pomoćne i kreći se cijelim tijelom.

Definiraj svoje granice

Trening visokog intenziteta je svakako dobar plan za postizanje brzih rezultata, ali ne ako se odlučiš za intenzitet koji ne možeš pratiti dulje od 10 minuta.

12 tjedana do vitkijeg i fleksibilnijeg tijela

Važno je prepoznati granice svojih mogućnosti i skrojiti takav trening koji te tjera da daješ sve od sebe, ali ga ipak možeš odraditi cijelog.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Iskoristi gravitaciju

Sila teža ti itekako može pomoći u boljem sagorijevanju kalorija, zato razmisli o promjeni terena. Ako pređeš s hodanja ili trčanja po ravnoj površini na isti takav trening s usponom, sagorijevat ćeš i do 50% više kalorija.

Utječe li trčanje na veličinu grudi?

Kofein je tvoj saveznik

Ne samo da ubrzava metabolizam, kofein dokazano poboljšava izvedbu. Istraživanja su pokazala da kofein smanjuje osjećaj umora i teškoće pri vježbanju, pa ti se teški napori čine lakšima i možeš dulje i učinkovitije vježbati.

Koncentriraj se

Iako se listanje časopisa ili gledanje televizije dok odrađuješ zagrijavanje na pokretnoj traci možda čine kao dobra ideja, oni ti zapravo odvraćaju pažnju i narušavaju koncentraciju.

Isplaniraj oštro buđenje i počni vježbati ujutro

Dok vježbaš, usmjeri pažnju na vlastite pokrete, puls, napor. Tako ćeš postizati bolje rezultate.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.