Poznata američka tvrtka koja ima lanac kafića, Starbucks, odlučila se pridružiti zelenoj akciji odbacivanja plastičnih slamki te svoje poznate zelene slamke zamijeniti onima od prirodnih materijala, saznajemo s Business Insidera.
Tvrtka je objavila kako do 2020. godine planiraju sasvim prestati koristiti plastične slamke kao dio ambalaže u kojoj prodaju svoje hladne kavene napitke i sokove. To će eliminirati više od milijarde plastičnih slamki godišnje, kažu iz Starbucksa.
Hladni napici prodaju se sve više i više u njihovim kafićima te sada čine čine više od pola ukupne prodaje, što je veliki porast od prije pet godina kada su oni iznosili tek 37 posto ukupne prodaje.
To je izbacilo neke od njihovih proizvoda, poput popularnog Frappuccina, s vrha ljestvice najprodavanijih.
Plan će se provoditi dvije godine. Prvo će zamijeniti plastične poklopce onima koji se mogu reciklirati, dizajnirane tako da se može piti iz njih i bez slamke, a koji su već i u uporabi kod nekih napitaka.
Drugi korak je zamijeniti plastične slamke na hladnim pićima onima od drugih materijala.Iz Starbucksa kažu kako će pokrenuti inicijative da eliminiraju plastične slamke kroz nekoliko faza, a započet će s promjenama u Seattleu i Vancouveru ove jeseni.