Eko 778 prikaza 21. listopada 2014.

S organske tržnice do tvojih vrata

Green-Uspr_1
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

'Uskoro u tvom gradu' bila bi najbolja najava jednog koncepta koji je uspio kreativno posložiti na hrpu upravo onaj dio logistike u prehrambenoj industriji koji Hrvatskoj nedostaje. Najviše zbog činjenice da se naša zemlja sastoji većinom od malih i srednjih poduzetnika kojima je trnovit put od polja do prodajnih mjesta i naravno, do samih korisnika

Green i Healthy Box

U današnjem tempu poslovanja gdje je važno da je svaki detalj svih proizvodnih i prodajnih procesa maksimalno organiziran i zadovoljen teško je ovako rascjepkanom tržištu pronaći rješenja koja mogu taj put maksimalno optimizirati i učiniti ga konkurentnim Upravo je iz tog razloga ekipa iz GoGreen-a pokrenula ovaj projekt koji uključuje sve aspekte putanje proizvoda od polja do korisnika u raznim oblicima po 'plug&play' modelu.

Krenuli su od tržnice koja će biti smještena u Novom Zagrebu (RK Ambienta) i uskoro otvorena maloprodaji na kojoj će se na jednom mjestu moći naći rame uz rame hrvatski OPG-ovci sa svojim proizvodima. Tamo su im na raspolaganju skladišta i hladnjača u koja mogu pohraniti svoje proizvode za potrebe tržnice, zatim kuhinja koja će se nalaziti u sklopu tržnice i restorana koji su u partnerskom odnosu sa GoGreen konceptom. Veće potrebe skladištenja zadovoljit će skladišta u Donjoj Pušći i Velikoj Gorici.

Tržnica naravno ima i svoju online verziju koja je kompatibilna s tvojim mobitelima i tabletima na www.gogreen.hr, a koju prati revna logistika i dostava na kućna vrata korisnika. Sam koncept online narudžbe prate dva osnovna smjera, jedan je Green Box, koji funkcionira po klasičnom modelu punjenja tvoje košarice i potvrđivanja narudžbe, a drugi je Healthy Box koji pune nutricionisti, partneri i suradnici GoGreen koncepta, prema prehrambenim navikama samog korisnika. Healthy Box funkcionira na bazi tjedne pretplate u kojem temeljem tvojih preferencija dostavljaju na tvoja vrata idealne namirnice za zdrav i nutritivno bogat obrok. Sve namirnice u ovom konceptu su domaće jer cijeli koncept preferira organske proizvođače i fokusira se na pojačavanju kvalitete namirnica.

Zdravi hrvatski proizvodi

Što su sve pripremili za svoje korisnike komentira Nataša Poljak, voditeljica marketinga i prodaje u GoGreen konceptu: "Pristup hrvatskim potrošačima i proizvođačima radimo na osobnijem nivou. Prepoznajemo potrebe potrošača i proizvođača da se poznaju 'imenom i prezimenom'. U kategoriji domaćih proizvoda naši korisnici žele znati od kud proizvod dolazi, a to smo našim marketplace konceptom omogućili. Dodatno smo im i kontinuirano ćemo, približavati zdrave hrvatske proizvode s našim podbrandovima koji će distribuirati i gotove prerađene proizvode, kao sokove, smoothie, hladne salate kroz brand 'Juicy Box', kompletnu restoransku hranu kroz lanac restorana 'Shtalla' te 'Bruno's Concept' za gotove proizvode, a tu je naravno i kuhinja s dostavom i programima za raznovrsne oblike treninga koja će opsluživati cijeli centar s kompletnim menijima 'Zalogajčić'. Pored ovih naših osnovnih podbrandova korisnici će imati cijeli izlog naših partnera koji će pametno koristiti našu logistiku."

A koji je konačni cilj priča nam jedan od začetnika GoGreen koncepta, voditelj razvoja, Alan Slapar: "Želja nam je okrupniti domaće proizvođače i omogućiti im lakši i brži razvoj kako bi bili spremniji za plasman na strana tržišta. Naša je ambicija da Europa prepozna Hrvatsku po kvaliteti, a ne po kvantiteti. Hrvatska treba biti kavijar Europe i biti lider u osviještenosti u prehrani. Ako imamo ikakve koristi od činjenice da kaskamo za Europskim tržištem onda je to upravo u tome što nam je priroda još uvijek očuvana, a to je osnova za kvalitetan prehrambeni proizvod. Uloga GoGreen-a će ležati najviše u tome da pomogne proizvođačima da se usklade sa standardima i mašinerijom svjetskih tržišta, no najvažnija uloga je upravo u prezervaciji autohtonih i prirodnih metoda u proizvodnji, kako bi se kroz adekvatan branding postigla vrijednost odgovarajuća kvaliteti naših proizvoda. Europa nas može naučiti puno, ali svakako Hrvatska je ta zemlja koja Europi može i mora ponuditi kvalitetniju prehranu."

  • Default avatar -
    millman

    niste jedini koji se žale na prevare... po tome su poznati...

  • Default avatar -
    Leat

    Odlično zamišljen koncept koji ne funkcionira, bila sam nažalost prevarena nekoliko puta, a i od dobavljača sam čula samo sve najgore.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.