Dijeta Dijetni savjeti 01. ožujka 2021.

Pet dodataka za proteinski shake koji će ubrzati topljenje masnih naslaga

Foto: shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ponekad se gubitak kilograma može činiti kao nemoguća misija, no dodavanje proteinskih smoothieja u tvoj režim prehrane može učiniti razliku, sve dok znaš koji sastojci su idealni za postizanje rezultata.

Proteinski smoothie treba sadržavati mješavinu zdravih sastojaka i dodatnu dozu proteinskog praha ili visoko proteinskog sastojka. Ponekad se može dogoditi da napraviš nekoliko pogrešnih koraka pa krivci poput previše šećera ili sastojaka koji uzrokuju nadutost i zadržavanje vode mogu poništiti sav tvoj naporan rad i trud. Pogledaj 5 razloga zbog kojih smoothie može uzrokovati debljanje. Ipak, zahvaljujući pomoći raznih nutricionističkih stručnjaka, Eat This Not That sastavio je izvrsne kombinacije ovih zdravih napitaka na kojima će ti tvoj želudac biti zasigurno zahvalan.

U vlaknima je tajna

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Pronalaženje jednostavnih i niskokaloričnih načina pomoću kojih možeš smanjiti masnoću na trbuhu, nisu samo trik. "Uvijek preporučujem proteinske shakeove s vlaknima za pomoć u mršavljenju", rekla je Morgyn Clair, registrirana dijetetičarka. "Vlakna su ključna za mršavljenje; pomažu u stvaranju osjećaja sitosti i promiču zdravlje crijeva. Pokazalo se da vlakna pomažu u regulaciji apetita. Preporučujem klijentima da naprave domaći proteinski shake sa zdravim izvorom vlakana iz voća i povrća, ističe Clair."

Možda te zanima... Smoothie s bananom i đumbirom, topi masne naslage na trbuhu Hrana

Neka izbor bude zelen i raznovrstan

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

U blenderu napravi smoothie od špinata s avokadom i grejpom. "Ako se misliš koji je idealan izbor shakeova koji su vrlo korisni za mršavljenje, isprobaj shake sa zelenim sastojcima - zelenim čajem, keljom, jabukom, avokadom, špinatom i malo soli", kaže Reda Elmardi, certificirana nutricionistica. Zeleni čaj pravi je sastojak koji tvojim masnoćama na trbuhu može zadati pravi udarac. "Štoviše, prirodna slatkoća od jabuka i aromatičnog kremastog avokada zajedno s mješavinom kelja i špinata ne samo da daje izvrstan okus već pomaže i u smanjenju nadutosti. Osim toga, zeleno lisnato povrće poput kelja i špinata sadrži malo kalorija i masti koje osim što utažuju glad, pomažu u postizanju kondicijskih ciljeva", otkriva Reda. 

Dodaj malo jabučnog octa

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Stručnjaci kažu da tekućina jabučnog octa može pomoći u snižavanju šećera u krvi, dok drugi tvrde da može pomoći izravno u sagorijevanju kilograma. Uistinu je izvrstan dodatak kada trebaš pripremiti proteinski smoothie koji pomaže izravnati trbuh. "Jabučni ocat smanjuje kiselost i podržava zdravlje crijeva", kaže Dr. Ravi Aviana. 

Upotrijebi malo kurkume

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

"Kurkuma je najjače protuupalno sredstvo u prirodi", kaže Dr. Aviana. Zapamti, svako debljanje, ali posebno u područjima koja su teška za istopiti poput trbuha, gluteusa, bedara, tricepsa, vrata i brade izravno je povezano sa zdravljem i funkcijom limfnog sustava. Kurkuma je jedna od najvažnijih pomoćnih sastojaka koja pomaže da tvoj limfni sustav obavlja posao umjesto, a ne protiv tebe , što je ključni faktor u mršavljenju, mlađem izgledu i poboljšanju fizičkog, mentalnog, emocionalnog i seksualnog zdravlja.

Dodaj malo cimeta

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Kada želiš da tvoj proteinski smoothie dobije dodatni začin koji je ujedno izvrstan sagorjevač masnoća, kreni prema svom stalku za začine i posegni za cimetom! "Cimet pomaže razgraditi i pretvoriti šećere koji su bili pohranjeni u obliku masnoća u energiju koja se može sagorjeti", kaže Dr. Aviana. "Pruža veliku potporu uravnoteženju razine šećera u krvi što je ključni faktor za tjelesno, mentalno i emocionalno blagostanje."

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.