Dijeta 367 prikaza 18. kolovoza 2015.

Ananasom otopi 'muffin top'

Ananas-Usp
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Želiš uzak struk bez sala? Uz odgovarajuću prehranu i vježbe postigni super vitak struk. Maslinovo ulje, riba i jaja otapaju višak sala, a ananas razgrađuje hranjive tvari na manje dijelove. Doznaj top 10 namirnica koje potiču sagorijevanje masnoće oko struka

Zob i cjelovite žitarice za uzak struk

Kako bi uz vježbanje tijelo dovela u što bolju formu i izgubila salo oko struka potrebno je u prehranu uvesti namirnice koje mogu ubrzati metabolizam i sagorijevanje masnog tkiva. Dipl. ing. preh. teh. Sanja Ćosić objašnjava kako se to može postići redovitim unosom hrane jer redoviti manji obroci održavaju konstantnu razinu šećera u krvi te se time umanjuje glad i sprečava prejedanje. Također navodi kako visokokvalitetna ulja, poput maslinova i bučina, sadrže nezasićene masne kiseline koje potpomažu razgradnju masnih stanica

''Treba pripaziti na pripremu hrane, birati energetski siromašne, a nutritivno bogate namirnice te piti dovoljno tekućine. To će s fizičkom aktivnosti pokazati rezultate bez nepovoljnih učinaka na zdravlje'' – kaže mag. nutricionizma Andrea Gvozdanović i dodaje kako za doručak treba jesti zob i druge cjelovite žitarice koje sadrže dijetalna vlakana te produljuju osjećaj sitosti i energiju potrebnu da izdržimo trening.  

Ananas sadrži bromelain koji razgrađuje hranjive tvari na manje dijelove koje tijelo brže može iskoristiti kao izvor energije 

Top 10 namirnica koje potiču sagorijevanje masnoća:

  • Zobene pahuljice: Sadrže visok udio vlakana koja uzrokuju dug osjećaj sitosti zbog dulje probave.
  • Orašasti plodovi: Za zdravlje probavnog i kardiovaskularnog sustava radi vlakana.
  • Maslinovo ulje: Sadrži nezasićene masne kiseline, vitamin E i druge sastojke za manji rizik od ateroskleroze.
  • Bobičasto voće: Bogato je fitotvarima s antioksidativnim i protuupalnim svojstvima.
  • Mahunarke: Vrijedan su izvor proteina s esencijalnim aminokiselinama i vlaknima za probavu.
  • Cjelovite žitarice: Visok sadržaj dijetalnih vlakana održava osjećaj sitosti i daje energiju.
  • Riba i bijelo meso: Bogati su kvalitetnim proteinima. Ribe su i odličan izvor omega-3 masnih kiselina.
  • Jaja: Nutritivno su bogata, a sadrže esencijalne aminokiseline koje organizam ne može sam sintetizirati.

Savjet nutricionistice: Đumbir ubrzava metabolizam i termogenezu, tj. proces stvaranja topline u tijelu koji zahtijeva veću potrošnju kalorija. Napitak od vode, limuna i žličice naribanog đumbira popij nakon treninga.

Tabata protokol je najučinkovitiji

Za skidanje sala najbolje je kombinirati pravilnu prehranu i vježbe, a za najbrže topljenje sala profesor kineziologije Zdenko Klarić preporučuje vježbe visokog intenziteta velikih mišićnih skupina. U jednom treningu savjetuje odraditi kombinaciju više različitih intenzivnih vježbi, primjerice marinaca, čučnjeva, poskoka i sklekova. Tabata protokol dobar je primjer intervalnog treninga visokog intenziteta. Vježba se oko četiri minute, a uključuje osam intervala po 20 sekundi maksimalno brze izvedbe vježbe te osam intervala po deset sekundi odmora. Dobro je odraditi nekoliko takvih kratkih ciklusa na dan.

Želiš mršavjeti i topiti masno tkivo? Učlani se u Mršavimo zajedno klub i mršavi uz personalizirane jelovnike i vježbe.

  • Avatar Zdrava__Krava
    Zdrava__Krava

    Draga Langie, hvala ti, ispravili smo pogrešku. Pozdrav od Zdrave Krave

  • Default avatar -
    Langie

    Citiram iz članka:''Treba pripaziti na pripremu hrane, BIRATI ENERGETSKI BOGATE, A NUTRITIVNO SIROMAŠNE NAMIRNICE te piti dovoljno tekućine." Očito je riječ o pogrešci tu i bilo bi dobro da je netko ispravi ako se može, da ne bi netko stvarno pomislio da je dobro jesti nutritivno siromašne namirnice visoke energetske vrijednosti.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.