Dijeta 1289 prikaza 14. listopada 2015.

Jesi li dosegla svoj 'plato' na dijeti?

Zen-Uspr_2
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Je li ti se ikada dogodilo da si na dijeti i mršaviš i samo odjednom kilogrami prestanu padati, a ne znaš zbog čega? To je normalna metabolička pojava koja se zove 'plato', a mi ti donosimo trikove i savjete kako da je prebrodiš. Jedan od trikova je da jedeš više datulja, jaja i badema

Svaki puta kada se drastično promijeni način prehrane tako da se smanji broj kalorija, počet ćeš gubiti na težinu. No, kako tvoje tijelo dobiva manje kalorija tako se s vremenom navikava na funkcioniranje s manjim brojem kalorija i prestaješ gubiti na težini, to se zove 'plato'. Ako želiš ponovno početi gubiti kilograme morat ćeš ili opet smanjiti kalorijski unos ili povećati potrošnju, odnosno tjelovježbu. Osim različitih drugih čimbenika koji utječu na težinu, kao što su spavanje, stres i vježbanje, mršavljenje možeš potaknuti i nekim namirnicama pa doznaj što trebaš jesti kako bi se pomakla s 'platoa' stagnacije.

1. Zdravi slatki snack

Ako žudiš za slatkim pokušaj uživati u zdravim snackovima kao što su datulje punjene maslacom od kikirikija ili višnje posute s malo kakaa. To bi te trebalo spriječiti da žudiš za cijelim paketom keksa ili čokolade.

2. Proteini

Visoko proteinska prehrana može ti pomoći da ne izgubiš mišićnu masu dok si na dijeti, a i pomoći će ti ubrzati metabolizam. Ako redovno vježbaš možda ti je potrebno više proteina kako bi izgradila mišiće i ponovno počela topiti masno tkivo. Svojim obrocima pokušaj dodati tvrdo kuhano jaje ili šalicu zobenih pahuljica. Također pojedi 15 badema kao zdravi snack ili dodaj malo grillane piletine u salatu za ručak. Također možeš zamijeniti obične deserte s proteinskim, poput grčkog jogurta.

3. Vlakna

Već je poznato da su vlakna ključ za osjećaj sitosti. Vlakna se dulje razgrađuju i pomažu probavnom sustavu da radi pravilno. No, vjerojatno nisi znala da vlakna povećavaju osjetljivost na inzulin, što može spriječiti tvoje tijelo od pohranjivanja šećera u organizmu. Dodaj svom jelovniku namirnice bogate vlaknima poput malina, jabuka ili krušaka. Od povrća jedi artičoke i brokule za hranjivu večeru. Uravnotežene dijetne jelovnike bogate vlaknima pronađi na Mršavimo zajedno klubu.

4. Voda prije obroka

Ako prije jela pojedeš namirnicu s visokim udjelom vode, manju ćeš količinu hrane pojesti. Grejp i sok od grejpa puni su vode pa pokušaj stvoriti naviku da pojedeš polovicu grejpa prije svakog ručka i večere.

5. Ljuta hrana

Kapsaicin je tajni sastojak čili papričica koji mu daje vrućinu te pretvara nezdravo bijelo masno tkivo u smeđe. Smeđe tkivo bolje je od bijelog jer ga tvoje tijelo koristi kao izvor energije, umjesto da ga skladišti. Posipaj malo čilija u prahu kada pripremaš jela s jajima ili još bolje, napravi ljuti napitak od limuna i u njega dodaj malo čilija u prahu.

Doznaj 10 izgovora zbog kojih ne mršaviš.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.