Dijeta 831 prikaza 29. prosinca 2009.

Charlize Theron mršavi zdravo

Charlize-Zk
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Tajna vrhunske forme poznate glumice Charlize Theron je u kombinaciji pravilne prehrane i vježbanja. Charlize svakodnevno jede puno sirovog voća, povrća i ribe, izbjegava škrob, te redovito vozi bicikl, trči i vježba jogu

Oscarovka Charlize Theron, koja je nedavno vodila svečanost ždrijeba za Svjetsko nogometno prvenstvo u Južnoj Africi, uzor je milijunima žena, jer ima idealno tijelo i lice iz snova, a ujedno je i izvanredno uspješna i cijenjena u svom  poslu. Mnoge zanima kako sredinom četvrtog desetljeća održava svoju idealnu liniju.

Kad je bila tinejdžerka, nije željela isticati seksualnu privlačnost pa je izbjegavala kratke suknje, vrlo rijetko koristeći šminku. Kad se oslobodila kočnica, razvila je umijeće održavanja ljepote do savršenstva. 

Charlizeina prehrana sastoji se od svakodnevne konzumacije sirovog voća i povrća da organizam opskrbi maksimumom vitamina, minerala i vlakana. Bjelančevine osigurava umjerenim količinama crvenog mesa pa često 'smaže' odrezak s jajima. Od alkohola, konzumira čašu suhog vina dnevno, što je neškodljiva količina.

Proučimo tipičan dnevni meni ljupke Charlize:

  • doručak: 50 g tunjevine, rajčica, zelena salata i dvije šnite kruha s mekinjama
  • ručak: tost, riblji odrezak sa žlicom umaka od rajčice, salata od zelenog povrća s limunovim sokom, svježe voće (naranča, jabuka, banana ili tri šljive)
  • večera (1): 250 g piletine na žaru, pečene rajčice, mladi grah, 50 g gljiva kuhanih u malo pileće juhe, salata od zelenog povrća s limunovim sokom i jogurt, ili
    (2): 75 g nemasnog prženog mesa u umaku, 125 g krumpira, salata od kupusa i celera te svježe voće

Tjelesna aktivnost

Tajna njene vrhunske forme je u kombinaciji prehrane i vježbanja. Stalno je u pokretu, osobito na otvorenom. Kaže da najradije hoda, vozi bicikl i vesla u kajaku. Također i trči, pleše balet i vježba jogu.

'Uvijek sam se puno bavila sportom. Godinama sam išla na satove baleta, ali sam nalazila vremena i za klizanje, trčanje, skvoš. I dalje volim vježbati i plesati', otkriva ova astrološka Lavica.

Visok stupanj aktivnosti pomaže joj da zadrži optimalnu težinu, ili da joj se vrati u kratkom vremenu, ako slučajno 'skrene's puta.

Za mršavljenje, Charlize predlaže izbacivanje škroba i alkohola te preskakanje večere. Kaže da je za mjesec dana izgubila šest kilograma samo zahvaljujući ovim mjerama, no priznaje i da joj se ta dijeta nije svidjela te se vratila svojoj uobičajenoj težini.

"Kad čovjek naglo mršavi, nešto mu se neobično događa s organizmom. Čovjek se osjeća nedovoljno snažnim, čak i ako mršavi prirodnim putem", veli.

Mišljenje stručnjaka

Za komentar smo upitali dipl.ing. Sandru Krstev Barać.

Raznolika i uravnotežena prehrana te redovita tjelesna aktivnost najbolji je put ka vitkosti, optimiziranju zdravlja i postizanju dugovječnosti.

Prehrana kakvu prati ljepotica Charlize teži mediteranskom modelu koji je inače sinonim za pravilnu prehranu. Obilje raznolikog voća i povrća osigurava mnoštvo važnih vitamina, minerala i fitokemikalija blagotvornog učinka na organizam.

Ove namirnice također predstavljaju i odličan izvor prehrambenih vlakana koje, među ostalim, pomažu u postizanju i održanju zdrave tjelesne mase.

Riba je svakako poželjna namirnica na jelovniku, poglavito zbog omega-3 masnih kiselina koje u adekvatnim količinama štite od brojnih degenerativnih bolesti današnjice.

Pohvalno je i valja poticati unos nemasnih varijanta mesa, poput mesa peradi.

Svakodnevno ispijanje čaše vina daje cijeloj priči dozu hedonizma, a ujedno je i poželjan sastojak pravilne prehrane što zbog pozitivnog učinka umjerenih količina alkohola na organizam što zbog antioksidansa, 'zaštitnika stanica' sadržanih u vinu.

Ipak, valja imati na umu da alkohol obiluje kalorijama zbog čega je Charlize posve u pravu kada ne preporuča njegovo ispijanje osobama na dijeti.

U sklopu preporuka za mršavljenje postepeni gubitak kilograma će preporučiti svaki stručnjak, no preporuka za preskakanjem večere je ipak možda predrastična.

Za to je, naime, potrebna velika snaga volje a i riskira se napadaj gladi koji onda može rezultirati pretrpavanjem hranom. Zbog toga je osobama na dijeti uputno konzumirati lagane večere.

Sve u svemu, ovdje je riječ o jednom zdravom stavu prema prehrani i tjelovježbi za kojeg vjerujem da se ispoljuje i u drugim aspektima života.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.