Dijeta 24. kolovoza 2021.

7 najboljih namirnica za mršavljenje u kasno ljeto

Foto: shutterstock U 100 grama dinje ima samo 34 kalorije, što ju čini idealnom namirnicom za mršavljenje.
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

U jelovnik uvrsti sezonske namirnice koje pospješuju ubrzanje metabolizma i gubitak težine.

Svi već dobro znamo da je ljeto sinonim za ukusno i svježe voće i povrće. Iako većinu ljetnog voća i povrća možemo nabaviti tijekom cijele godine, sada je pravi trenutak da iskoristimo njihov vrhunski okus, kvalitetu i svježinu i uvrstimo ih u svoj jelovnik. Health us news donosi popis namirnica koje su zdrav i ukusan odabir za mršavljenje, posebno u kasno ljeto

Rajčice

Sazrele na vrućem ljetnom suncu, rajčice su u ovo doba godine zaista najboljeg okusa. Možemo ih jesti same ili s malo maslinovog ulja i nekoliko prstohvata omiljenih začina. Također, u svježim rajčicama možeš uživati uz tjesteninu ili rezance od povrća, a možeš ih kombinati i sa svježim kozjim sirom i začinskim biljem. Rajčica sadrži samo 18 kalorija pa je ona savršena namirnica i za mršavljenje.

Kolovoz je najbolje vrijeme za rajčice bogate vitaminima! Evo kako izabrati najbolje Možda te zanima... Saznaj zašto upravo sada trebaš jesti rajčice! Zdravlje

Kukuruz

Malo što je tako fino poput okusa slatkog kukuruza. Kukuruz šećerac gubi okus i slatkoću kada se odvoji od stabljike - stoga je ključno da bude iz lokalnog uzgoja. Kukuruz je dobar izvor vlakana, vitamina A i luteina, ključnog nutrijenta za zdrav vid. Možeš ga jesti samog, pripremljenog na grillu ili skuhanog u slanoj vodi, a odličan je i kao dodatak raznim varivima, juhama i salatama.

Kukuruz, kao namirnica bogata antioksidansima, folnom kiselinom, inhibitorima proteaze te brojnim fitokemikalijama, može se razmatrati kao borac protiv karcinoma i virusa. Klip kukuruza ima prosječno od 80 do 100 kcal, veoma je hranjiv i zasitan, stoga bi trebao dobiti svoje mjesto na tvom jelovniku. 

Paprike

Paprika je izvrstan izvor vitamina C. Daje slani okus i hrskavost ljetnim salatama i sendvičima, a vrlo lako može postati zvijezdom vegetarijanskog obroka bez glutena. Paprike možeš puniti kvinojom, rižom, povrćem, sirom ili grahoricama, a rezultat će biti hranjiv i zdrav obrok. Osim sočnosti, paprike krasi i bogatstvo karotenoida koji su važni za dobar vid, ali i zdravlje krvožilnog sustava. Paprike sadrže malo kalorija te su odlične za mršavljenje. 

Grožđe

Krajem ljeta, grožđe je još uvijek u sezoni i pršti od okusa. Obogati svoju prehranu ovim zdravim i hranjivim voćem koji je prirodni izvor antioksidansa i drugih polifenola, a može pridonijeti zdravom radu srca, putem  opuštanja krvnih žila i održavanja optimalnog protoka i funkcija krvi.Kao i većina voća, grožđe je dobar izvor vode, minerala i vitamina. U 100 g grožđa nalazi se oko 120 kalorija.

Borovnice

Borovnice su bobičasto voće koje obiluje antioksidansima. Jedna šalica kupina sadrži gotovo 8 grama vlakana i samo 60 kalorija. Upravo ih njihov nutritivni sastav čini odličnim izborom za međuobrok, uz primjerice jogurt ili zobene pahuljice, a mogu poslužiti i kao odličan zdraviji desert.

Možda te zanima... Zašto bi žene trebale jesti borovnice i chia sjemenke? Hrana

Svježe smokve

Krajem ljeta uživamo u svježim smokvama. Smokve su prepune vlakana, uz to su aromatične i bogate hranjivim tvarima. Poslužene svježe, odličan su desert ili međuobrok no mogu se i karamelizirati ili pirjati s malo meda za još više okusa. Također, smokve možeš kombinirati i sa slanim jelima - dodaj svježe smokve u salatu od rukole i pospi ih sirom za slatko-slani doživljaj koji će ti se zasigurno svidjeti. Sto grama svježih smokava ima 74 kalorije. 

Dinja

Slatka, osvježavajuća dinja odličan je izbor u ljetno doba. Važno je da dinja bude potpuno zrela kako bi zaista bila mekana i sočna. Dinja je bogata vlaknima, što pomaže u regulaciji probave. U 100 grama dinje ima samo 34 kalorije, što ju čini idealnom namirnicom za mršavljenje.

Možda te zanima... Dva najbitnija sastojka u smoothiejima za mršavljenje Hrana

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.