Zdravlje Zdravlje žena 17. travnja 2020.

Naša kampanja za rano otkrivanje raka dojke osvojila važnu nagradu MIXX-a Festivala Dani komunikacija!

Foto: screenshot
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Naša javno-zdravstvena kampanja #Pinkypromiss koja potiče na samopregled dojki pokrenuta je u suradnji Klinike za tumore KBC-a Sestre milosrdnice, udruge EUROPA DONNA, NISMO SAME i SVE ZA NJU, uz podršku Rochea Hrvatska. Voditeljica Ida Prester je zaštitno lice ove kampanje. Kampanja je prepoznata te joj i unatoč koronavirusu zbog kojeg su prekinute sve javne manifestacije putem digitalne platforme dodijeljena prestižna nagrada MIXX-a Festivala Dani komunikacija u finalu kategorije Best publisher Long-form Native.

Naša kampanja koju smo pokrenuli  prije nešto manje od godinu dana s ciljem podizanja svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke provodila se na našim portalima 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA, a nastavit će se i nakon nagrade.

Tijekom kampanje smo poticali dogovor između dvije prijateljice, naših čitateljica da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke. U finalu spomenute kategorije 24sata je dominirao s čak četiri svoje kampanje, dok su se u istoj kategoriji našle i kampanje Nove TV i Tportala. Pobjedničkom je proglašena upravo naša kampanja #pinkypromiss. Iza ove uspješne kampanje stoji Native studio 24sata.

'Ako su ičemu ikad moje gole grudi mogle poslužiti, onda je to bilo za ovu priliku'

Ida Prester dio je edukativne kampanje čiji je cilj podizanje svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki – jednostavne i brze metode koja može spasiti život te omogućava rano otkrivanje raka dojke. Prester je otkrila što ju je ponukalo na ovaj odvažan i plemenit pothvat snimanja samopregleda dojki. "Moji roditelji su preboljeli karcinom. To kod nas u obitelji nije tabu tema, otvoreno se pričalo o tome. Bez ikakve dileme sam pristala snimiti kampanju. Ako su ičemu ikad moje gole grudi mogle poslužiti, onda je to bilo za ovu priliku.

Učinak je postignut, puno se priča o ovoj kampanji, jako puno se sheralo, puno žena se prvi put pregledalo radi tog videa. Jednostavna i jeftina ideja, a rezultat nevjerojatan. Voljela bih da se i druge javne osobe bez srama priključe sljedećem krugu kampanje. Nije strašno, stvarno, a spasiti nekome život je osjećaj koji se ne može mjeriti ni sa čime".

Do veljače ove godine pet čitateljica se javilo i reklo da im je samopregled na koji ih je potaknuo video i kampanja #Pinkypromiss spasio živote. Kampanja se nastavlja dalje, a kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.

Naša Kampanja #pinkypromiss postigla je izvrsne rezultat 225.000 pregleda micrositea, više od 180.000 pregleda edukativnog videa te ono najvažnije, pet spašenih života čitateljica kojima je zbog #pinkypromiss-a otkriven rak dojke u ranoj fazi. Pozivamo i sve vas da se uključite u ovu kampanju, redovito radite samopregled grudi i potaknete svoje prijateljice na sklapanje pinky obećanja.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.