Hrana Hrana kao lijek 12803 prikaza 07. travnja 2018.

Apsolutno najbolje namirnice za zdravlje tvog imuniteta

Foto: Guliver/Shutterstock

Održavanje zdravlja imunosnog sustava je vrlo važno, bez obzira na doba godine. Prehrana zasigurno ima veliki utjecaj na imunitet. Dok neke namirnice mogu smanjiti rizik od razvoja bolesti, druge pak mogu pomoći da se naš organizam brže oporavi.

Povodom Svjetskog dana zdravlja donosimo ti listu onih namirnica koje ti mogu pomoći ojačati imunosni sustav.

3 savjeta za neprobojan imunitet ove zime!

Namirnice bogate željezom

Unos namirnica bogatih željezom poput mesa, peradi, ribe, mahunarki, kupusnjača i sušenog voća pomaže u održavanju normalne razine željeza u krvi koje je važno za održavanje zdravlja imunosnog sustava. Hrana koja će ti povisiti željezo u krvi!

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Namirnice bogate probiotičkim bakterijama

Poznato je kako probiotici imaju važnu ulogu u održavanju zdravlja imunosnog sustava. Odličan izvor probiotičkih bakterija su kiseli kupus, kiseli krastavci, jogurt, kefir i mlaćenica.

Provjeri tko su 7 čuvara imuniteta!

Citrusi

Citrusno voće i druge namirnice bogate vitaminom C poput paprika, lisnatog povrća i bobičastog voća mogu pomoći u jačanju imunosnog sustava, smanjiti rizik od infekcija i ubrzati opravak nakon bolesti.

Limuni-12 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Đumbir

Uvođenje đumbira u svakodnevnu prehranu može smanjiti rizik od infekcije i simptome mučnine.

Češnjak

Unos 2 – 3 režnja češnjaka dnevno pomaže u jačanju imunosnog sustava, a rezultati nekih istraživanja pokazuju kako je češnjak učinkovit i u smanjenju simptoma i trajanja prehlade.

Med-Češnjak | Author: Foto: Shutterstock Foto: Foto: Shutterstock

Bobičasto voće

Bobice su izvrstan izvor polifenola, važnih biljnih sastojaka koji pomažu u smanjenju rizika od virusnih i bakterijskih infekcija.

Kokosovo ulje

Srednje lančane masne kiseline koje kokosovo ulje sadrži može pomoći u zaštiti organizma od virusnih, bakterijskih i gljivičnih infekcija.

Kokos_9 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Sladić

Korijen sladića može pomoći u borbi protiv raznih bakterija, virusa i gljivica. Međutim, pretjerani unos može imati negativan učinak, primjerice može utjecati na povećanje krvnog tlaka.

Orašasti plodovi i sjemenke

Orašasti plodovi i sjemenke dobar su izvor selena, bakra, vitamina E i cinka koji imaju važnu ulogu u zdravlju imunosnog sustava.

Zašto druženje s negativnim osobama uništava imunitet?

  • Default avatar -
    glenda_l.

    Zarađivao sam od $ 25,000 do $ 300,000 mjesečno k0ji rade kod kuće na računalu kod kuće. Radim ovo 6 mjeseci, a prošli mjesec sam zaradio prvu peterostranu plaću ikada! Posjetiti...........>>>>> Jobnet70.com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.