Naša stručna komisija je degustirala i ocijenila 10 probiotika s okusom i odlučila koja tri probiotika idu u drugi krug izbora na glasanje čitatelja portala. Pogledaj kako je protekla degustacija te koji se probiotici natječu za titulu najboljeg probiotika s okusom, koji preporučuje portal Zdrava Krava
Redakcija Zdrave Krave je nominirala ukupno 10 probiotika s okusom, a pri odabiru smo se vodili kriterijima prepoznatljivosti, dostupnosti i emotivnog doživljaja. Svih 10 probiotika su degustirali i ocijenili članovi naše stručne komisije.
Članovi stručne komisije koji su degustirali i ocijenili probiotike s okusom su:
- liječnik prof. dr. sc. Željko Krznarić
- nutricionistica Vitaminoteke Darija Vranešić Bender
- direktorica Hrvatskog festivala hrane i vina Đurđica Protić
- direktor kreativne agencije Nukleus Neven Dubravčić
- Zoran Bašić iz Hrvatske mljekarske udruge
- novinarka Večernjeg lista Tanja Božić
Nakon što su degustirali svih 10 probiotika, ocijenili okus, miris, aromu, nutritivne i zdravstvene vrijednosti, emotivni doživljaj i vizualni dojam ambalaže, članovi stručne komisije predali su svoje obrasce za ocjenjivanje. Zbrajanjem svih bodova došli smo do tri probiotika o kojima će dalje odlučivati čitatelji.
Tri probiotika koja su prošla kriterije struke i idu u drugi krug na glasanje čitatelja su:
- Vindija fortia žitarice i Vindija fortia žitarice + šljiva -dijele prvo mjesto sa jednakim brojem bodova- 46 bodova
- Dukat b-Aktiv LGG jagoda - 45,5 bodova
- Danone Activia cjelovite žitarice + šumsko voće- 45 bodova
Nakon degustacije probiotika, svi su se opustili uz gastro delicije koje je osigurao catering ''Zlatna zvona''. Krajem tjedna počinje glasanje čitatelja pa te pozivamo da i ti sudjeluješ i daš svoj glas za omiljeni probiotik! Čitaj dalje jer te očekuju ocjene komisije i izjave sudionika degustacije.
Bodovi- Vindija fortia žitarice i Vindija fortia žitarice + šljiva - 46 bodova
- Dukat b-Aktiv LGG jagoda - 45,5 bodova
- Danone Activia cjelovite žitarice + šumsko voće - 45 bodova
- Vindija Vitaktiv brusnica –jabuka – 44,5 bodova
- Dukat Sensia snack drink med + žitarice – 44,5 bodova
- Danone Activia kiwi – jagoda – 39,5 - bodova
- Meggle Provie marelica – 37 bodova
- K Plus aktiv jagoda – 35,5 bodova
- Proviact naranča – 26 bodova
Izjave
- Vindija fortia žitarice i Vindija fortia žitarice + šljiva - 46 bodova
- Dukat b-Aktiv LGG jagoda - 45,5 bodova
- Danone Activia cjelovite žitarice + šumsko voće - 45 bodova
- Vindija Vitaktiv brusnica –jabuka – 44,5 bodova
- Dukat Sensia snack drink med + žitarice – 44,5 bodova
- Danone Activia kiwi – jagoda – 39,5 - bodova
- Meggle Provie marelica – 37 bodova
- K Plus aktiv jagoda – 35,5 bodova
- Proviact naranča – 26 bodova
Izjave
'Zdrava Krava izborom probiotika s okusom nastavlja ciklus izbora najnamirnica, tako smo ove godine u veljači izabrali Najčokoladu Zdrave Krave, a sada je na redu probiotik s okusom. Cilj nam je podići svjesnost o konzumiranju kvalitetnih namirnica stoga smo okupili stručni žiri iz različitih branši, smatram da ćemo tako dobiti zaista relevantne ocjene koje će pokazati koji je najbolji probiotik. U drugom krugu izbora svoj glas će dati i naši čitatelji, a na taj način je ravnopravno zastupljen glas struke i publike', rekla je glavna urednica portala Jasna Duspara.
Članica stručne komisije, nutricionistica Darija Vranešić Bender otkrila je karakteristike probiotika s okusom.
Probiotici s voćnim okusima u pravilu sadrže više šećera od običnih probiotičkih jogurta, pa je prilikom pregleda deklaracije potrebno obratiti pažnju na količinu šećera i kalorija koje sadrži. Također, dobro je provjeriti sadrži li proizvod prirodne ili umjetne arome i bojila, kao i broj bakterija te sojeve koje sadrži. Danas probiotički jogurti s okusima često imaju i dodatak žitarica, pa tako doprinose hranjivosti i unosu vlakana koja dodatno pospješuju probavu.
Vizualna komunikacija probiotika
'Mlijeko i mliječni proizvodi oduvijek su sami po sebi davali osnovni koloristički kod ambalaže, a to je bijela boja. Vremenom, kako se je mijenjalo tržiste i potražnja, uvođenjem novih proizvoda mijenjala se i vizualna komunikacija prema potrošaču. U borbi za kupca koriste se jake boje i privlačni oblici ambalaže, i pokušavaju percepciju kupca privući "na prvu". Naravno da je oblik i dizajn ambalaže važan. On nas na kraju krajeva natjera da proizvod stavimo u košaricu', rekao je kreativni direktor agencije Nukleus, Neven Dubravčić koji je ocjenjivao ambalažu.
'Bilo mi je lijepo iskustvo sudjelovati na ovom izboru kao članica stručne komisije, podržavam dobre i stručne analize prehrambenih namirnica. Zdrava Krava je ponovno okupila suradnike iz različitih struka i svi zajedno smo doprinjeli odabiru najboljih probiotika za krajnjeg potrošača', rekla je direktorica Hrvatskog festivala hrane i vina Đurđica Protić.