Hrana 1998 prikaza 02. prosinca 2016.

10 najboljih namirnica za izdržljivost tijekom treninga

Snack_1
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Uz vježbanje je u prehranu poželjno uvesti fitness namirnice koje daju energiju za trening ili pospješuju oporavak mišića. Cikla je odlična za izdržljivost i energiju tijekom, stoga je prije vježbanja dobro popiti sok ili smoothie od cikle kaže dipl. ing nutricionizma Sandra Marić Bulat i savjetuje koje su najbolje namirnice za izdržljivost i oporavak nakon treninga.

  • Cikla - sportaši koji su pili 500 ml soka od cikle biciklirali su 16 posto dulje od sportaša koji nisu pili takav sok, pokazuje istraživanje britanskog Sveučilišta u Exeteru.
  • Med - uzimanje meda pospješuje snagu, brzinu, izdržljivost biciklista koji su ga uzimali prije utrke, pokazalo je istraživanje američkog Sveučilišta u Memphisu.
  • Proteini graška - povećavaju mišiće uz trening snage snažno kao i proteini sirutke, prema studiji u časopisu Journal of International Society of Sports Nutrition.
  • Borovnice - smanjile su upale, povećale aktivnost bijelih krvnih stanica i podigle imunitet sportaša koje su ih jeli, potvrdilo je istraživanje amarečkog Sveučilišta Sjeverne Karoline.
  • Losos - bogat je omega - 3 kiselinama koje uz vježbanje pridonose gubitku masnog tkiva, prema studiji u časopisu American Journal of Clinical Nutrition.

Losos_4 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

  • Šipak - ispitanici koji su uz treninge snage jeli 120 g šipka na dan manje su patili od bolova u mišićima od onih koji nisu jeli šipak, prema studiji Sveučilišta u Teksasu.
  • Kava - kofein ubrzava skladištenje potrebnih zaliha šećera u mišiće koje se tijekom treninga potroše, pokazuje studija objavljena u Journal of Applied Physology.
  • Potočarka - ljudi koji su jeli potočarku, uz intenzivne treninge trčanja, imali su manje oštećenja DNK od onih koji nisu, stoji u studiji objavljenoj u British Journal of Nutrition.
  • Tamna čokolada - biciklisti koji su jeli tamnu čokoladu prije dulje utrke manje su osjećali stres izazvan vježbanjem objavljeno je u European Journal of Nutrition.
  • Grah - pomaže mršavljenje stvaranjem osjećaja sitosti te njegova vlakna smanjuju apsorpciju masti, pokazuje studija kanadske bolnice st. Michael's Hospital.

Pet snackova koji debljaju nakon treninga

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.