Fitness Vježbe za ravan trbuh 2859 prikaza 11. listopada 2018.

Uz ovaj video nauči pravilno raditi trbušnjake

Foto: Guliver/Shutterstock

Mnoge žene se žale da im se sve što pojedu skuplja oko područja trbuha. Trebaju li za oblikovanje trbuha prvo smršavjeti ili je dovoljno redovito raditi trbušnjake. Savjet smo potražili od fitness trenera i vlasnika Fitness kuće Collum Branimira Vajde.

"To je problem s kojim se suočava velik broj žena. Kada tijelo gomila lokaliziranu mast na jednom području, u ovom slučaju na trbuhu, mogu biti dva razloga. Prvi razlog je nedovoljna prokrvljenost tog dijela tijela što uzrokuje pritisak masnih stanica na kapilare te usporava ili onemogućuje protok krvi.

U područjima sa slabijim protokom krvi puno sporije se postiže bilo kakva promjena i treba puno više uloženog truda nego kod prokrvljenih dijelova tijela. Kada nema protoka krvi, estetsku transformaciju je nemoguće postići jer nema ni protoka energije", objašnjava Vajda.

Caj_7 Možda te zanima... Čajevi za ravniji trbuh i uzak struk Dijeta Možda te zanima... Kako 'skinuti' trbuh - donosimo 9 provjerenih savjeta! Fitness

Dijelovi tijela na kojima se skuplja mast hladniji su na dodir od ostalih mjesta na tijelu. Drugi razlog pojave sindroma lokalizirane masti je neredovita i nepravilna prehrana.

"Tijelo je stvorilo mjesto gdje sprema zalihe energije za nadolazeći stresni period. Stresni period najbolje osjećaš sama, a tijelo sprema zalihe jer se nalazi u nekakvom energetskom deficitu. Promijeni način ishrane, hrani se više prirodnom i zdravom hranom. Hrani se redovito. Prilagodi reduciranu prehranu svojem dnevnom tempu. Ne treba pretjerivati s niskokalorijskim dijetama", smatra Vajda.

Da bi bile učinkovite vježbe se trebaju pravilno izvoditi. Uz zdravu i uravnoteženu prehranu i redovitu vježbu i tvrdokorno salo će se otopiti.


Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.