Fitness 5 koraka do lijepog i zdravog tijela 6454 prikaza 17. rujna 2018.

Šest razloga zašto trebaš pronaći vremena za čučnjeve

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Čučnjevi su jedna od najvažnijih i najkorisnijih vježbi za cijelo tijelo, pogotovo za one koji su zauzeti i ne mogu odvojiti puno vremena na vježbanje.

Dakle, ako si odlučila da ćeš započeti izvoditi čučnjeve, možda samo njih 20 na dan, uskoro bi mogla osjetiti sve njihove prednosti.

Donosimo ti  šest razloga da ih odmah počneš raditi.

Izgrađuju mišiće u cijelom tijelu

Naravno da čučnjevi toniraju stražnjicu, a prije svega rade na nožnim mišićima, ali i potiču rast mišića cijelog tijela. Vježba je toliko intenzivna da se stvara anaboličko okruženje, tijelo oslobađa hormone – koji su od vitalnog značaja za rast mišićnog tkiva; čučnjevi poboljšavaju snagu i gornjeg i donjeg dijela tijela.

Sagorijevaju masti i pomažu u gubitku viška kilograma

Osim definicije mišića, čučnjevi također sagorijevaju i kalorije. To je zato što je čučanj jedan od najvažnijih i najučinkovitijih načina da se sagori više kalorija i da se dobije više mišića! Za svaki gram dodatnih mišića koju dobiješ, tvoje tijelo će sagorjeti dodatnih 50-70 kalorija dnevno.

 

Pomažu tvojoj probavi 

Mišićno naprezanje kod čučnjeva poboljšava protok tekućine u tijelu, pomaže u izbacivanju otpadnih tvari i dostavlja hranu u sve dijelove tijela. Čučanj također pomaže regulirati stolicu.

Možeš ih napraviti bilo kada i bilo gdje jer ne trebaju nikakvu opremu

Čučnjevi ne zahtijevaju od tebe da ideš u teretanu ili kupuješ bilo kakvu skupu opremu, tako da je ovo savršena vježba za ljude koji su stalno u stisci s vremenom.

Poboljšavaju držanje tijela

Mišići koji jačaju tijekom izvođenja čučnjeva pomoći će ti da sjediš, hodaš ili stojiš s više samopouzdanja. Čučanj također ojačava i  mišiće leđa i pomaže da izbjegneš bol u leđima koja je uzrokovana predugim sjedenjem.

Održavaju hormonsku ravnotežu

Dva glavna hormona koja izbacuju iz tijela višak pohranjenih zaliha – testosteron i hormon rasta, maksimalno se izlučuju tijekom vježbanja, a nakon njih pojavi se i DHEA (Dehidroepiandrosteron)-nevjerojatan multitalentirani hormon koji je odgovoran da tijelo izbaci višak masnoće iz sebe, izgrađuje mišiće, poboljšava raspoloženje, povećava seksualni nagon i poboljšava imunitet.

5 vježbi za veću stražnjicu, a nisu čučnjevi.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.