Fitness 28. svibnja 2012.

S biciklom i psom oko svijeta

Snjezanaionni_1
1/6
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Snježana Frketić, dvadesetosmogodišnja zaljubljenica u biciklizam i putovanja odlučila je spojiti te dvije strasti i sredinom lipnja kreće na svoje, kako ga je nazvala, putovanje života. Snježanin plan je da u sljedeće tri godine na biciklu i s psom proputuje Europu, Aziju, Sjevernu i Južnu Ameriku

Super ponudu bicikala provjeri na internet shopu Mondo.

Ako želiš osvojiti jedan od tri gradska bicikla klikni ovdje.

Švicarskog ovčara Onnija, vozit će u prikolici prikvačenoj za bicikl. Isplanirala je putovanje tako da uvijek bude u toplom dijelu svijeta, jer će uglavnom spavati u šatoru, a koristit će i pogodnosti couchsurfa (internetske organizacije preko koje ljudi besplatno ugošćuju putnike na par dana u svoje domove). Putovanje će financirati ušteđevinom, a kad taj novac potroši planira raditi po nekoliko dana u mjestima u kojima se zatekne. Povremene poslove pronalazit će putem internetskih mreža warkaway i helpx.

Razglednice koje pomažu

'Najviše novca treba mi za hranu, i za avion ili brod kad budem prelazila u Ameriku, te za vize. Ljudi će od mene moći naručiti da im pošaljem razglednicu za koju će platiti sedam eura, od kojih ću jedan euro donirati Udruzi za zaštitu životinja, Šapica iz Zaprešića', rekla je Snježana i objasnila što ju je potaknulo da se upustiti uavanturu:

Monotoniju svakodnevice prekida putovanjem oko svijeta

'Radila sam u administraciji u jednoj grafičkoj tvrtci, upala sam u kolotečinu, postala nezadovoljna svojim životom i tako je zapravo došlo do odluke o putovanju. Za ovakav pothvat potrebno je pomno planiranje i puno istraživanja, tako da sam već umorna od toga i jedva čekam da Onni i ja krenemo na put. Dnevno ne planiram prelaziti više od 60 - ak kilometara jer moram paziti na Onnija, a osim toga na ovo putovanje ne idem da bih iskušavala granice izdržljivosti nego zbog istinske želje za upoznavanjem novih ljudi i njihovih kultura.'

Pas nije teret

Snježana je objasnila zašto vodi psa, jer nije zanemarivo da će za sobom vući dodatnih 50 kilograma, naime, pas ima 35 kilograma, a prikolica 15: 'Kad sam nabavila psa na sebe sam preuzela punu odgovornost za njega, i smatram da ne bi bilo uredu da ga ostavim nekom drugom na brigu. Osim toga ovim želim upozoriti ljude na odgovornost koju trebaju imati kad odluče nabaviti ljubimca, ali i ukazati na ljepotu suživota čovjeka i životinje.'

Avantura u Slavoniji

Slavonija kao priprema za svijet

Snježana se već godinama bavi biciklizmom i planinarenjem. Biciklom je obišla cijelu Hrvatsku, a u travnju je bila na dvotjednom putovanju po Slavoniji.

'To putovanje je bilo svojevrsna priprema za ovo koje slijedi, jer mi je stigla prikolica za Onnija pa sam išla probati kako to sve skupa funkcionira', objasnila je Snježana koja je po Slavoniji odvozila oko 600 kilometara.

Opasna noć u Čazmi

Snježana i Onni doživjeli su puno lijepih susreta i zanimljivih prizora, ali su proživjeli i jednu noć strave, u šumi u Čazmi gdje su se ulogorili: 'Kako mi je prethodne noći bilo hladno, na vreći za spavanje sam stegnula sve 'one' špagice i ležala, gotovo nepomično tako zamotana.

Onda sam začula pucnjeve. Prvo su dopirali iz daljine, potom iz blizine, pa opet iz daljine. Kad sam razmislila, zaključila sam da pucnjevi nisu u neposrednoj blizini, i da su to lovci, te da nas ne mogu pogoditi jer sam šator zapravo podigla u nekom jarku/rovu, i odlučila nastavi spavati.

San jači od straha

Ipak, te večeri mi nije bilo suđeno mirno spavati. Nakon što su prestali pucnjevi, začula sam korake oko šatora. Jesu li bili ljudski ili životinjski nisam mogla razabrati, jer noću u šumi, i sićušan korak ježa čuje se kao korak slona.

Onni je samo malo zarežao i vratio se na spavanje, a ja sam odlučila nastavi spavati dok Onni ne zareži jače. Za svaki slučaj, javila sam prijatelju u Feričancima da dođe po moje ostatkem, ako se ne javim sutra do podneva“, prisjetila se Snježana.

• Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Zdrava dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Zdrava te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
    • Default avatar -
      MissW

Wow, svaka čast, treba ovo dobro isplanirati a i biti hrabar za otići sam preko svijeta!

• Avatar ladyjil
      ladyjil

Svaka čast!

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.