#10yearchallenge zadnjih nekoliko dana buknuo je na svim društvenim mrežama, no Lush je odlučio podsjetiti svoje pratitelje na događaj iz 2007. godine kad su njihovi zaposlenici goli posluživali kupce kako bi upozorili na opasnost plastike.
U ljeto 2007. godine Lushovi zaposlenici imali su dan kampanje protiv prekomjernog pakiranja proizvoda. Naime, u 55 gradova u Velikoj Britaniji Lushovi zaposlenici izašli su na ulice kako bi podigli svijest o ekološkoj krizi koju donosi plastika, a tek posljednjih nekoliko godina ljudi su postali svjesniji ovog problema.
Prirodan način za očuvanje zdravlja
Ovih dana ponavljaju kampanju i ponovno nose samo pregače. Na Instagramu su napisali: "Zaboravi na desetogodišnji izazov. U 2007. godini osoblje Lusha imalo je vrlo drzak dan borbe protiv prekomjernog pakiranja proizvoda, a danas se osoblje novootvorene "gole" trgovine na Manchester Street Marketu ponovno oblači samo u pregače kako bi naglasili kako je plastični otpad još uvijek globalni problem. Dakle, ako si u tom području, dođi i pitaj nas zašto samo još uvijek goli."
Lush i njihova politika ambalaže
Briga o okolišu i zbrinjavanje plastike oduvijek je dio politike Lusha, kao i svjesno smanjenje otpada i smeća. Recikliraju ili stvaraju proizvode koji uopće nemaju ambalažu kako bi pridonijeli održivosti. Upravo otvaranje trgovine u kojoj niti jedan proizvod nema ambalažu je razlog zašto su se zaposlenici skinuli.
Goli i u Hrvatskoj
"U Engleskoj se otvorila prva "naked" trgovina, odnosno trgovina u kojoj proizvodi nemaju ambalažu.To je treći takav Lushov dućan u svijetu", rekao je Matija Štefinščak iz Lusha dodajući: "U Zagrebu su se zaposlenici također skidali, povodom Ekofestivala na Bundeku 2008. godine kako bi promovirali "gole" proizvode."
U petak je Lush lansirao novu kolekciju proizvoda za lice koji su u potpunosti bez ambalaže, a u kolekciji se nalaze serumi, čistači lica, ali slični proizvodi. Matija Štefinščak je naglasio kako je sad 60% proizvoda u potpunosti bez ambalaže.
missZDRAVA i borba protiv plastike
Redakcija missZDRAVE uzela si je u misiju tijekom cijele 2019. godine pisati članke s ciljem osvještavanja o štetnosti plastike na okoliš i ljudsko zdravlje. Stoga smo odlučili istaknuti i pozitivan primjer kao što je Lush koji aktivno radi na osvještavanju o štetnosti plastike te na vlastitom primjeru pokazuju kako raditi i stvarati proizvode u skladu s prirodom.