Kako bi nas potaknuo na osviješteni izbor proizvoda, dm je ove veljače pripremio kampanju '...jer najbolje dolazi iz prirode!'. Natječajem će odabranim obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima, koja tijekom ove i iduće godine proizvedu ekološke proizvode, pružiti marketinšku potporu u razvoju etiketa, ambalaže te stavljanja proizvoda na police prodavaonica dm-a. Kampanjom dm želi potaknuti sugrađane da sudjeluju u izgradnji bolje zajednice za budućnost svih nas
Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane
Kada bi ti netko rekao da osviještena kupnja može utjecati na kvalitetu života, vjerojatno mu ne bi povjerovala. Ipak, razmisli malo i kao primjer uzmi alverde, jednu od prvih marki prirodne kozmetike u Njemačkoj koja je nastala 1989. kada su u dm-u prepoznali važnost održivosti. U svakom dijelu proizvodnje alverde proizvoda, razmatra se i utjecaj na okoliš. Čak i pri dizajnu i proizvodnji ambalaže pazi se na štednju resursa i mogućnost njihove ponovne iskoristivosti.
Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane i prirodne kozmetike nisu samo način na koji dm svojim kupcima želi omogućiti zdraviji i kvalitetniji život, to je ujedno ulaganje u bolje sutra. Ako svi uložimo malo truda, informiranom i osviještenom kupnjom možemo usmjeriti našu zajednicu ka održivoj budućnosti u kojoj će naša djeca i unuci odrastati u zelenim parkovima pod vedrim nebom.
Kako bi nas dodatno potaknuo na osviješteni izbor proizvoda, dm je ove veljače pripremio kampanju '...jer najbolje dolazi iz prirode!'. U zamjenu za 20 active beauty bodova, dm je osigurao popuste na kupnju svih proizvoda osviještene prehrane i prirodne kozmetike. Ovom kampanjom dm želi potaknuti sve svoje sugrađane da sudjeluju u izgradnji bolje zajednice za budućnost svih nas.
Obiteljska poljoprivreda kao odgovor na izazove budućnosti
Značaj obiteljske poljoprivrede u reduciranju gladi i siromaštva te u doprinosu održivom razvoju proizvodnjom u skladu s prirodom, prepoznao je i UN te je 2014. godinu proglasio Međunarodnom godinom obiteljske poljoprivrede. Povodom toga, dm je odlučio obilježiti 2014. organiziranjem natječaja za hrvatska obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva kako bi što većem broju ljudi približio značaj obiteljske poljoprivrede za budućnost svih nas.
Vjerojatno ćeš se složiti kako je zaista hvalevrijedno kada obitelji rade na očuvanju okoliša i uz to sugrađanima nude kvalitetne ekološke proizvode. Upravo stoga dm eko-obiteljima želi pomoći da približe svoju poruku, ali i proizvode. Natječajem '...jer najbolje dolazi iz prirode!' dm će odabranim obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima, koja tijekom ove i iduće godine proizvedu ekološke proizvode, pružiti marketinšku potporu u razvoju etiketa, ambalaže te stavljanja proizvoda na police prodavaonica dm-a.
Kada razmišljamo o životu u skladu s prirodom, moramo biti svjesni da održivi razvoj podrazumijeva i promjenu u načinu razmišljanja. Zato se moramo upoznati s prednostima života u skladu s prirodom i preuzeti dio odgovornosti, ali i obvezu da odgovorno koristimo prirodne resurse kako bismo dali stvaran doprinos zaštiti okoliša. Natječaj za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva dio je dm green city projecta u sklopu kojeg će dm za svoje kupce pripremiti brojna rješenja koja će ti pomoći da lakše paziš na okoliš. Kako bi na vrijeme saznala kako lakše i praktičnije štititi okoliš kod kuće, prati dm na Facebooku i svrati na njihovu web stranicu.