Ova kampanja dolazi s Novog Zelanda, a cilj joj je reći zbogom plastičnom pakiranju svježih proizvoda.
Poljoprivredno-prehrambena industrija na Novom Zelandu potpisala je 'Deklaraciju o plastičnoj ambalaži' kojom se tvrtke obvezuju kako će sve ambalaže velikih, ali i malih proizvođača biti 100 posto višekratne, za reciklažu ili će se kompostirati do 2025. godine. Rezultati se već mogu primijetiti, a prodaja nekih vrsta povrća porasla je za 300 posto nakon što je niz novozelandskih supermarketa prestao koristiti plastičnu ambalažu.
Prvi je to supermarket New World iz Bishopdalea, a njegov vlasnik Nigel Bond je za NZHerald izjavio: ''Pratimo rad trgovine iz godine u godinu i otkad smo uveli ovaj novi koncept, prodaja mladog luka je porasla za 300 posto. Istina, mogu tu biti i drugi čimbenici, ali slično povećanje smo primijetili i kod rotkvica i blitve. Zamatanjem namirnica u plastiku oduzimamo kupcima da osjete prave mirise.'' Instaliran je i novi sustav rashladnih polica na kojima je izloženo voće i povrće, s procesom koji se naziva 'zamagljivanje', kako bi proizvodi što duže ostali svježi.
Neki proizvodi kao što su bobičasto voće, grožđe i rajčice i dalje dolaze u plastičnim posudama, dok su gljive pakirane na kartonske pladnjeve. No te ambalaže se mogu reciklirati. Čak se ispituje i alternativno pakiranje u papirnatim vrećicama za proizvode kao što su morski plodovi i te namirnice koje sadrže vlakna u sebi.
Ova inicijativa je bila dio rata protiv plastike. Na Novom Zelandu su tako odbrojeni dani plastičnim vrećicama, većina trgovina ih više ni ne nudi, a vlada je pristala na propis o obaveznom prekidu korištenja koji na snagu stupa 1. srpnja. Na Novom Zelandu se godišnje odlaže oko 252 tisuće tona plastičnog otpada, a velika količina završava u plovnim putevima, a kasnije i u moru.