Dijeta 9072 prikaza 19. travnja 2016.

Ako te uhvati glad prije spavanja ...

Banane-Špinat
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako si među onima koje uvijek ''uhvati'' glad prije spavanja, nemoj samo otvoriti hladnjak i posegnuti za prvom namirnicom koju ugledaš. Nije svejedno što ćeš pojesti, prije nego kreneš na počinak. Bliži nam se ljeto i ako si u borbi s neželjenim kilogramima vjerojatno ćeš zanemariti pozive svog želuca i preskočiti večeru. Ipak, to baš i nije tako dobra ideja

Ako ne jedeš možeš patiti od nesanice

Ako odlaziš u krevet gladna upravo to može biti uzrok zašto će tvoji napori u rješavanju neželjenih kilograma biti uzaludni. Nećeš u organizam unijeti kalorije, ali osjećaj gladi može stvoriti nesanicu ili poremetiti noćni san, a to posljedično može dovesti do zbunjivanja metabolizma i "natjerati" organizam da energiju crpi iz mišića. Kako bi to spriječila, doznaj koje će ti namirnice osigurati oko 200 "laganih" kalorija, a neće biti preteške za san.

Kivi

Osobe koje pojedu dva kivija sat vremena prije spavanja svake noći tijekom mjesec dana, zaspu za 35 posto brže od osoba koje ih nisu jele, pokazalo je jedno istraživanje, piše Yahoo. Osim što su bogati antioksidansima, karotenoidima i vitaminima C i E, kivi sadrži i serotonin kojeg, ako nema dovoljno u organizmu, može uzrokovati nesanicu. Kivi je bogat i folnom kiselinom.

Banana

Banane obiluju kalijem i magnezijem i pomažu "nas uspavati" jer ovi minerali pomažu u opuštanju mišića. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Research and Medical Sciences, pokazalo je da magnezij ima pozitivan učinak na kvalitetu sna kod starijih osoba koje muči nesanica. Banane sadrže i triptofan koji ima svoju ulogu u regulaciji hormona serotonina i melatonina.

Špinat

Ovo zeleno lisnato povrće odličan je suborac protiv nesanice. Osim triptofana, sadrži i folnu kiselinu, magnezij i vitamine B6 i C, koji su ključni faktori u sintezi serotonina i melatonina. Špinat sadrži i glutamin, aminokiselinu koja potiče tijelo da se riješi staničnih toksina koji dovode do nesanice. Kuhanjem špinat gubi vitamine i glutamin pa ga jedi sirovog, a možeš ga kombinirati i s bananom i bademovim mlijekom.

Svježi sir

Odličan je izvor proteina koji će ti pružiti osjećaj sitosti, ali i triptofana.

Pročitaj zašto je dobro jesti naranče svaki dan.

Izvor: Vitamini.hr

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.