Dijeta 1300 prikaza 17. travnja 2014.

Dijeta Jennifer Aniston

Janu
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Prije dvadesetak godina, Jennifer Aniston je samu sebe opisivala bucmastom. Danas je u to teško povjerovati. S nedavno navršenih 45 godina, i dalje ponosno pokazuje tijelo. U to se može uvjeriti svatko tko je pogledao film "Mi smo Milerovi", u kojemu je glumila striptizetu. Kružile su glasine da je vitka jer jede samo dječje kašice, ali ona je to demantirala

Po pisanju nekih medija, Jennifer je svojedobno jela 14 porcija kašaste dječje hrane dnevno da bi smršavjela. Ali ona tvrdi da je to izmišljotina. "Posljednji put sam jela dječju hranu kad sam imala godinu dana. Od tada jedem samo krutu hranu", izjavila je i objasnila: "Ne postoji brzo rješenje. Ako želiš izgledati i osjećati se zdravo i imati energije, moraš redovno vježbati i zdravo se hraniti. Potrebno je jesti voće i povrće, zdrave krte bjelančevine i piti vodu, a kloniti se pržene hrane i gaziranih sokova."

Dijeta u zoni

Temelj Jenniferine prehrane je dijeta u zoni koju je osmislio biokemičar Barry Sears. Ta je dijeta poznata i kao "dijeta 40 - 30 - 30", jer podrazumijeva dnevni omjer sastojaka od 40 posto ugljikohidrata, 30 posto bjelančevina i 30 posto masnoća. Primjerice:

  • Namirnice s ugljikohidratima: voće, povrće i žitarice
  • Namirnice bogate bjelančevinama: piletina, puretina, teletina, riba, jaja i tofu
  • Namirnice bogate masnoćama: maslinovo ulje, riblje ulje, orasi i avokado

Dobra strana dijete u zoni je što smanjuje mogućnost nastanka upala. Prema njezinim načelima, za mršavljenje je nužna hormonska ravnoteža i stabilan nivo šećera u krvi. Sears tvrdi da provođenje njegove dijete održava inzulin i druge upalne hormone unutar zdrave zone.

Slabost zvana nachos

Jenniferini osobni kuhari su sestre Jewels i Jill Elmore, za čiju je knjigu "The Family Chef" (Obiteljski kuhar) napisala predgovor. Prije nego što ih je angažirala, hranila se uglavnom bijelim kruhom, proteinskim pločicama i režnjevima sira. One su je naučile kako skuhati sočna jela. Varijanta tipičnog Jenniferinog dnevnog jelovnika uključuje baget i omlet s pirjanim povrćem u maslinovom ulju za doručak, juhu od celera te salatu s lećom, krastavcima, rajčicom i par komadića sira za ručak te marinirani losos s prilogom od šparoga i gljiva za večeru.

Omiljeni međuobrok joj je smrznuto grožđe."Volim crveno grožđe, lagano je i ukusno. Onako smrznuto lijepo pucketa pod zubima. Jednom sam bila u toplicama, gdje su mi nakon blatne kupke dali šalicu smrznutog grožđa i tada sam otkrila njegove čari", objasnila je. Iako većinu vremena jede zdravo, priznala je da su joj nachosi slabost: "Toliko ih volim da bi ih pojela čak i ako mi prije toga padnu na pod."

Glavne smjernice Jenniferine dijete

  • Povrće mora biti ključan dio obroka. Svakog dana pojedi jedan obrok pun zelenog povrća. To je idealno rješenje za vitkost.
  • Neka 75 posto jela bude od povrća, osobito zelenog. Ostatak mogu biti bjelančevine ili integralne žitarice.
  • Jedi povrće kao predjelo, prije mesa. Jewels kaže da je takav redoslijed vrlo povoljan po zdravlje.
  • Zamijeni pecivo povrćem. Jewels i Jill prave ukusne pljeskavice od puretine, koje mogu biti omotane u velike listove salate, umjesto u peciva ili tortilje.
  • Obogati jela aromatičnim biljem, limunom ili limetom. To će hrani pojačati okus, a neće je opteretiti kalorijama.

Pročitaj mišljenje nutricionistice o Dijeti u zoni.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.