Dijeta Dijetni savjeti 24458 prikaza 21. siječnja 2018.

Ako učiniš ovih 11 koraka, smršavjet ćeš

Mrsavljenje_2
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako si u novoj godini odlučila postići željenu liniju, umjesto revolucionarnih koraka, uspjeh će ti donijeti postupno uvođenje u prehranu i način života. Ne preskači doručak, pokreni se, smanji količine pojedene hrane, jednostavnim metodama ubrzaj metabolizam.

Budi detektiv i otkrij što te deblja

Uzmi si neko vrijeme da otkriješ koje su tvoje slabe točke. Možda ne možeš odoljeti prženoj i slatkoj hrani ili si se umorila od kupovanja i pripreme zdravih jela? Možda te snažne emocije uvijek dovedu do hladnjaka? Jednom kad osvijestiš što te navodi da prekršiš svoje zdrave prehrambene odluke, lakše ćeš se kontrolirati kad dođeš u iskušenje.

Ne planiraj restriktivnu dijetu

Ne planiraj dijetu koja je izrazito restriktivna i podrazumijeva brz gubitak kilograma. Radije usvoji uravnotežen i blago restriktivan način prehrane koji će ti osigurati umjeren i postojan gubitak kilograma. Upoznaj nove namirnice. Svaka monotona dijeta u konačnici rezultira nezadovoljstvom i uglavnom je osuđena na neuspjeh. S druge strane i pretjerano ambiciozno kretanje u velike promjene i potpuno novi pristup odabiru i pripremi namirnica obično ne uspijeva. Promjene treba uvoditi i usvajati postupno.

Osvijesti što jedeš

Posluži se nekim banalnim, ali učinkovitim trikovima: ukloni sve suvišne zalihe nepoželjne hrane iz kuće, ne jedi nesvjesno i u hodu, ne idi gladna u nabavku hrane, odredi vrijeme za obroke, po mogućnosti uvijek u isto doba dana. 

Razmisli o svojim motivima

Preispitaj se – jesi li dovoljno motivirana da promijeniš prehranu te definiraj razloge zbog kojih moraš i/ili želiš smršaviti. Nađi prijatelja ili prijateljicu koji će ti se pridružiti u programu mršavljenja. U društvu je uvijek lakše!

Probudi svoj probavni sustav

Ujutro jedi kašastu i mekanu hranu, poput žitarica ili pahuljica, uz kiselkasto povrće za bolju probavu i apsorpciju. Pij zeleni čaj dvije-tri šalice dnevno (kvalitetni zeleni čaj poput organske senche ili mješavine poput green chai). Jedi svaki dan zeleno lisnato povrće (hrani, čisti, uravnotežuje, opušta.....), jednu zdjelicu uz ono što jedeš ili samo s malo maslinovog ulja i limunovog soka. Zadnji obrok pojedi oko 19 sati. Iza toga čajevi, jabuka, ali ne više od toga.
Žvači dobro što god jedeš, bolje ćeš probavljati, više će organizam iskoristiti. Jedi s užitkom i uz zahvalnost.

Kratka jutarnja gimnastika

Svako jutro popij 2 do 3 čaše tople vode da se probavni sustav očisti, a zatim odvoji 10-ak minuta za vježbanje po svom izboru. To može biti plesanje uz muziku, vježbe 5 tibetanaca ili nešto drugo, važno je samo da se zagriješ i tako ubrzaš bazalni metabolizam koji će taj dan potrošiti više kalorija jer si ga ujutro potaknula intenzivnije od onoga na što je tijelo naučeno.

Doručak je obavezan

Ni pod koju cijenu ne preskači doručak! Pojedi ga u miru kod kuće, a ne s nogu, dok se žuriš. Tako nepotreban stres nagomilavaš već od jutra, a to otežava proces zdravog mršavljenja.

Ne pretjeruj s vaganjem, radije se mjeri

Vaga te može prevariti jer su mišići teži od masnih stanica. Gledaj se što više gola u ogledalo i mjeri si centimetre, to je siguran pokazatelj pametnog reduciranja tjelesne težine. Uz redovitu tjelovježbu i pravilnu prehranu možeš očekivati prve rezultate nakon dva tjedna.

Kratke, ali snažne vježbe

U danu u kojem si više-manje statična i najviše koristiš um, a tijelo se "odmara", 3 puta dnevno prekini rad i odvoji do 5 minuta za nekakvo intenzivno pokretanje tijela, dok će se um "odmarati". Važno je doći do razine zadihanosti, a to možeš postići brzim hodanjem uz stepenice, s 20 čučnjeva, trčkaranjem ili slično.

Masne stanice se tope i odmorom

Kako bi tijelo imalo ravnotežu između stresa i relaksacije, pokušaj u danu odvojiti vrijeme (5 do 15 minuta) za odmor i disanje, uz što možeš meditirati, slušati lijepu muziku ili jednostavno uživati u tišini. Nemoj zanemariti ovu uputu, pogotovo, ako živiš 100 na sat, jer će ti možda upravo to biti ključno za redukciju viška masnih naslaga. Naše tijelo mora imati intervale odmora i rada poput dobro očuvanog, garažiranog automobila, ako želimo dugoročne i kvalitetne rezultate.

Smanji količinu hrane

Izbjegavaj velike količine i pažnju posveti se kvaliteti i izgledu hrane. Tvoj mozak je taj koji točno zna kad je tvom želucu dovoljno. Zato jedi polako, uživaj u svakom zalogaju. Polagano jedenje povećava osjećaj užitka i istovremeno daje mozgu vremena da shvati kad je želucu dovoljno. Ako jedemo prebrzo pojavit će se jedan psihološki fenomen - potreba da se napunimo, što je popraćeno osjećajem ugode i sigurnosti. Vjerujem da je takav nagon ostatak straha od izgladnjivanja koji nas prati evolucijski. Mi živimo u vremenu i prostoru gdje je izgladnjivanje rijetka pojava. Ne boj se, nećeš biti gladna.

  • Default avatar -
    grokeze

    Tablete za mršavljenje - https://bit.ly/2Fh1NJR Vjeruj mi, djeluje. Imam 32 godine, probala sam svega i to je jedini suplement u mojem životu, koji sam isprobаla i koji stvarno iskopao kilograme i drži me iz dalekа.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.