Kampanja #SkiniSe za melanom, na portalu Zdrava Krava u suradnji s našim partnerom dm-om srebrna je u kategoriji Best use of online media.
24sata je najnagrađivanija native kuća s čak 11 osvojenih odličja
Native Advertising Awards, najveća globalna nagrada za native advertising u organizaciji Native advertising instituta, u Berlinu okrunila je najbolje kampanje provedene u zadnjih 12 mjeseci. S berlinske ekspedicije 24sata se vraća kao najnagrađivanija native kuća s čak 11 osvojenih odličja, čime je postala nagrađivanija od velikana poput Bilda, Forbesa, CNN-a i CBS-a.
Kampanja #SkiniSe za melanom, na portalu Zdrava Krava u suradnji s našim partnerom dm-om srebrna je u kategoriji Best use of online media.
Pogledaj kako je izgledala kampanja!
Cilj: dizanje svijesti o melanomu
Uz kampanju za dizanje svijesti o melanomu uz Facebook video i microsite, korisnici su mogli naučiti kako obaviti samopregled, rješavati kvizove o zaštiti i tipu kože te na interaktivnoj karti pronaći lokacije za besplatni dermatološki pregled. Projekt je dosegnuo 250.000 ljudi s više od 2.000 onih koji su obećali skinuti se za melanom.
Cilj kampanje je bio da što više osoba obavi besplatne dermatološke preglede madeža i redovito rade samopregled kod kuće. Uz vodič u slikama kako napraviti samopregled madeža ponudili smo čitateljima čak 4 kviza nakon kojih su dobiti preporuku proizvoda baš za njihov tip kože.