U današnjem društvu još uvijek se vrši određeni pritisak na žene koje se ne udaju. Rastrgane između karijere, obitelji i vlastite osobnosti žene starije od 20, a naročito one iznad 30 i 40 godina često se susreću s nizom osobnih pitanja o braku. Neudane žene u Kini pružaju pravi primjer društvene opsjednutosti bračnom zajednicom. Naime, zbog svog izvanbračnog statusa neudane žene u Kini se nazivaju ''odbačenima''
Kod nas također postoji nazive za neudane žene starije dobi, a one se nazivaju usidjelicama. Zanimljivo je kako je riječ usidjelica nastala od prefiksa u i glagola sjediti.
Video kampanja o tržištu brakova u Kini i nužnim promjenama
Popularan japanski kozmetički brend SK-II objavio je video u kojem žene govore o takvoj vrsti stigmatizacije u kineskom društvu. Video spot je dio kampanje #ChangeDestiny kompanije, čiji je cilj osnažiti i potaknuti neudane žene diljem svijeta.
U video neudane žene iz Kine raspravljaju o pritisku da se udaju od strane njihove obitelji te o osudi od strane društva.
"U kineskoj kulturi, poštivanje roditelje je najvažnija kvaliteta, a ako žena ne pronađe bračnog partnera, to je možda najveći znak nepoštovanja", kaže jedna žena u videu u nastavku.