Psiha i seks Moje emocije 7436 prikaza 06. listopada 2018.

Trikovi za jačanje ženskog samopouzdanja

Samopouzdanje
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ogledalo, ogledalce, reci mi tko sam ja – plaha introvertirana curica ili snažna žena koja osvaja? Ne srami se svog odraza - saznaj kako otvoriti oči samopouzdanoj sebi!

Samopouzdanje je osobina koja privlači ljude više od zategnutog tijela ili skupe, moderne odjeće. Većina nas uspijeva prebroditi najvažnije životne situacije uz zadovoljavajuću dozu samopouzdanja. No, čak i relativno samouvjerenoj osobi potrebna je s vremena na vrijeme nova doza samopouzdanja. Na svu sreću, put do veće sigurnosti i osobne sreće ne vodi isključivo preko psihijatrijskog kauča, niti operacijskog stola na plastičnoj kirurgiji. Jedan mali potez – od trideset koje ti predlažemo, može značajno utjecati na tvoj ego.

Savjeti uz koje ćeš prštati od samopouzdanja

  • Prihvati pohvalu - kad ti netko uputi kompliment, zahvali se uz osmijeh. Nemoj umanjivati značaj komentara nepotrebnim objašnjenjima ili samopodcjenjivanjem. Zadrži se samo na onome što si čula i nemoj razmišljati što stoji iza toga.
  • Zanemari stereotipe - žene su sklone podcjenjivanju svoje sposobnosti u sferama koje se smatraju tipično muškim. Na primjer, jedno od tih "muških" područja je i matematika. No, brojna istraživanja, a i život, dokazuju da žene podjednako (često i bolje) rješavaju matematičke probleme.
  • Prestani se ispričavati - provedi bar dvadeset i četiri sata bez nepotrebnog izgovaranja "oprosti/oprostite". Ljudi se često ispričavaju kada se osjećaju nesigurno. Riješi se ove navike i zajamčeno ćeš osjetiti veliki dotok samopouzdanja.
  • Meditiraj - znanstveno je dokazano da su ljudi koji meditiraju svaki dan zadovoljniji vlastitim životom. Jedna od osnovnih meditacija je da sjediš mirno petnaestak minuta u tišini i da se potpuno usredotočiš na disanje i razmišljanje isključivo o sebi ili o dragoj osobi.
  • Popravi ten - općenito, postoji nekoliko točaka na licu koje treba korigirati (ili prekriti) radi postizanja savršenog izgleda: unutrašnji i vanjski kutovi oka, obje strane nosnica i obje strane usana. Sve što je potrebno napraviti jest nanijeti vrlo malo korektora na ova mjesta.
  • Odmori kožu - san je od ključnog značaja za reduciranje upalnog procesa na koži. U tom kontekstu, noćni san (minimalno sedam sati) ispravlja brojne znakove starenja koji su posljedica djelovanja hormona stresa tijekom dana.
  • Riješi se napetosti - miris zelenih jabuka i miris krastavaca najučinkovitiji su eliminatori osjećaja anksioznosti. Poprskaj unutarnju stranu ručnog zgloba ili maramicu nekim od ova dva mirisa i udahni nekoliko puta kada osjetiš napetost.
  • Udalji se od ogledala - kada žene provode više vremena ispred ogledala i ulažu više truda u dotjerivanje, manje su sretne. Poklanjanje previše pažnje izgledu troši puno energije koja bi se mogla uložiti u nešto što donosi trajnije zadovoljstvo.
  • Zamisli uspjeh - vizualiziraj situaciju u kojoj završavaš nemoguć zadatak. Primjerice,ako možeš u glavi održati uspješnu poslovnu prezentaciju, stručnjaci kažu kako postoje velike šanse da ćeš to učiniti i u stvarnom životu.
  • Ispravi leđa - staro upozorenje "uvuci trbuh, ispravi ramena i izbaci prsa", koje su ti neprekidno ponavljali mama, nastavnik tjelesnog ili profesorica baleta, vrijede i dalje. Osim što je ovaj položaj koristan za kralježnicu, on svaku ženu vizualno čini vitkijom i odaje dojam većeg samopouzdanja.
  • Nagradi se - pohvali sebe za sve male stvari koje svakodnevno postigneš. Nemoj čekati da dovršiš zadatak. Sastavljaj listu stvari koje si napravila, a ne onih koje još trebaš završiti.
  • Odreci se brze hrane - pravilna prehrana je često sasvim dovoljna da bi se osoba osjećala puno bolje, a zbog toga i psihički sigurnije i zadovoljnije.
  • Započni konverzaciju - iniciraj razgovor s ljudima u trgovini, na odmoru, u čekaonici. Komunikacija s drugima učinit će da se osjećaš bolje i ispunjeno.
  • Budi fizički aktivna - već nakon jednog treninga u fitness centru osjećat ćeš se puno bolje i bit ćeš zadovoljnija svojim tijelom.
  • Promijeni boju kose i frizuru - žene koje boje kosu sigurnije su u sebe od onih koje nikada nisu mijenjale boju kose, osobito u poslovnom okruženju. Osim toga, uredna i svježe oblikovana kosa veliki je poticaj za samopouzdanje. Gotovo sve žene osjećaju se puno bolje nakon posjete frizerskom salonu, što se očituje u držanju tijela i ponašanju.
  • Ne preuveličavaj svoje pogreške - ljudi su tolerantniji i spremniji oprostiti nego što to mislimo. Dakle, ako se pojaviš na nekom događanju neprikladno odjevena, zamuckuješ ili napraviš lapsus, to je sve puno gore u tvojoj glavi, nego u očima drugih ljudi. 
  • Vjeruj da se sviđaš drugim ljudima - ovo krajnje jednostavno uvjerenje olakšat će ti kontakt s ljudima i to u svim situacijama.
  • Naglasi pozitivno - nemojte sebi dozvoliti razmišljanje o tome da nisi dobra u određenoj aktivnosti. Umjesto toga, usredotoči se na učenje nečeg novog. Tako će ti biti puno lakše ostvariti cilj.
  • Prestani zavidjeti drugima - razmisli koliko zaista trebaš biti dobra u svemu. Objektivno, većina ljudi ne mora biti najduhovitija, najprivlačnija ili najbogatija da bi ostvarila zadovoljstvo u životu.
  • Gledaj sugovornika u oči - to je navika zaista sigurnih ljudi. Ako osoba s kojom razgovaraš ne vidi tvoje nesigurnosti, ni ti ih nećeš primjećivati.
  • Ne odugovlači - odgađanje obaveza je veliki neprijatelj samopouzdanja. Ako odugovlačiš s obavljanjem neugodnog zadatka, započni s nečim manjim što si također dugo odgađala. Kada to obaviš, zahtjevniji zadatak bit će ti manje zastrašujuć i težak.
  • Stavi ruž - zahvaljujući makeupu, žena sebe vidi drugačije u ogledalu. Brojne psihološke studije pokazuju da, kada se našminkaju, žene vide sebe kao sigurnije, ljepše ili poduzetnije osobe, pa se lakše i užive u tu ulogu.
  • Razmišljaj kao mlada osoba - ako razmišljaš kao mlađa osoba nego što to zapravo jesi, onda ćeš se tako i ponašati. Stručnjaci su utvrdili da ljudi koji održavaju duh mladosti iskazuju veći stupanj sigurnosti u vlastite, kognitivne sposobnosti u poznim godinama.
  • Izrazi zahvalnost - zahvali se za ono što su drugi učinili za tebe, od sitnice do najveće stvari. Ljudi koji izražavaju zahvalnost zadovoljniji su sobom od onih koji to nikada ne čine.

Primijeni neke od navedenih savjeta i izmami odraz samopouzdane žene u svom ogledalu. Uživaj u gutljajima jutarnje kave u društvu snažne i odlučne sebe jer – najsnažnija motivacija je osobna inspiracija!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.