Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Zdrava
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Zdrava te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Meni osobno nije teško prestat pušiti dok sam u društvu nepušača. Ali pola mog društva jesu pušači i onda je teško reći ne. Pogotovo dok smo na kavi, ajme kakva je to kava bez cigareta...ajmee. Jedini užitak u danu je
…prikaži još! taj, sjest na kavu i zapalit. Ali kako cigarete idu gore sve je teže priuštiti si cigarete, i još imati i za kavu, jer sam samo student, pa onda često stavljam svoje nikotinske i kofeinske potrebe ispred hrane. Vidim da ovo nidje ne ide. A ne mogu baš izrađivat figurice dok sam na kavi, ili heklat :D
Ja ne pušim vec 12 dana, a bila sam pusac skoro 17 godina. Zanimljivo, uopste mi nije problem gdje s rukama, samo ih pustim niz tijelo, ili drzim casu, eventualno se igram sa nekim secerom koji se dobije uz kafu.
…prikaži još! Stvar je samo u glavi... Dok sam bila student, isto sam tako mislila, gdje cu s rukama dok svi puse. Ali ruke nisu ni stvorene da bi drzale cigaretu. I da treba da pusimo, imali bismo dimnjak na sebi :). Cak i kafa zna da prija, istina brze se popije bez cigarete. A i zena izgleda mnogo privlacnije kad ne pusi (pogledajte se u ogledalo, kako se naprave sitne linije oko usana dok uvlacite dim, a oci se blago iskolace). Steta sto je trebalo da prodje citava mladost da to shvatim...sad mi je jasno zato kazu "ova pamet i one godine" :).
ja pokušavam i pokušavam...al je jednostavnije odustat i nać neki izgovor...mislim da je problem što ja u biti ne želim prestat pušit,više su grugi razlozi(financijski) i ne mogu u glavi složit jednostavno rečenicu ja želim prestat pušit..i svi oko mene
…prikaži još! puše,i kak ću pit kavu i svašt nešt...izgovori...