Jedna od stresnijih situacija u danu, mnogima je kašnjenje na posao ili u školu, a u Zagrebu se to često događa zbog kašnjenja tramvaja ili autobusa. I do sada je u slučaju nedolaska autobusa ili tramvaja postojala mogućnost dobivanja ispričnice od ZET-a za poslodavca, a uvođenjem e-ispričnice ta opcija je dodatno pojednostavljena.
Ako autobus ili tramvaj ne dođu na vrijeme na stanicu, dok čekaš možeš ispisati i poslati e-ispričnicu. Potrebno je upisati svoje ime, mail poslodavca, navesti liniju autobusa ili tramvaja, stajalište na kojem čekaš te smjer i vrijeme putovanja. Ako je zaista bilo kašnjenja u javnom gradskom prijevozu, ZET će poslodavcu poslati ispričnicu i tako opravdati kašnjenje.
Linija u Botincu često kasni, kako piše N1, a mi koji se vozimo s linijom 268 (zaposleni u 24sata i Večernjem listu) godinama smo na rubu očaja zbog spomenutog autobusa koja redovito preskoči i po nekoliko termina, a vozači iznurenim putnicima ne daju suvisla objašnjenja zašto kasne.
O liniji 268 puno su pisali razni mediji, ali to ništa nije utjecalo na poboljšanje i točnost te linije. Ako putnici svaki put budu tražili e-ispričnice zbog nedolaska tramvaja ili autobusa možda, ali samo možda postaji mala mogućnost da se stvari promijene na bolje.