Danas su povodom Svjetskog dana zaštite okoliša volonteri iz kompanije HEINEKEN Hrvatska, udruga Pan i Vukovi s Kupe, karlovačkih gradskih četvrti uz Kupu, Kluba za podvodne aktivnosti i Ronilačkog kluba Žabac očistili obje obale rijeke Kupe.
Riječ je o inicijativi kompanije HEINEKEN Hrvatska, nazvanoj Dan V – Dan volontiranja, tijekom koje se čistila desna obala od Veslačkog kluba do mjesta paljenja krijesa na Gazi i od Kvake do pivovare te lijeva obala od Mosta grada Alessandrije do mjesta paljenja krijesa na Baniji.
Cilj akcije je potaknuti kulturu volontiranja, očistiti okoliš, te u konačnici, doprinijeti kvaliteti života stanovnika Karlovca. Volonteri su očistili okoliš od plastičnih vrećica, opušaka, papirnate, staklene i plastične ambalaže te ostalog otpada. Osim toga, ronioci su čistili korito Kupe.
„U HEINEKENU Hrvatska kontinuirano se trudimo smanjiti štetan utjecaj na okoliš jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo 'zeleno' poslovanje. Ponosni smo na naše konstantno smanjenje emisije CO2 i uporabe vode, uspjehe na području upravljanja otpadom te na činjenicu da koristimo električnu energiju dobivenu iz 100% obnovljivih izvora. Dodatno, uklonili smo vratne etikete s naše PET ambalaže čime ćemo smanjiti godišnju potrošnju papira za 7,8 tona. Taj, novi doprinos našem održivom poslovanju danas smo simbolično obilježili sadnjom četiri sadnice javora na zelenoj površini ispred naše pivovare, a akcijom čišćenja obala rijeke Kupe još jednom smo dokazali da smo istinski prijatelji prirode“, izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela korporativnih komunikacija u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.
Članovi udruge za zaštitu okoliša i prirode Pan - Karlovac smatraju današnju akciju iznimno važnom za podizanje svijesti o zaštiti okoliša kako na lokalnoj tako i na nacionalnoj razini. Ivana Francišković Olrom iz Udruge je poručila: „Jako nam je drago što ovako detaljnu akciju čišćenja provodimo povodom Međunarodnog dana zaštite okoliša. To je odlična prilika da doprinesemo našem gradu te ukažemo na važnost zaštite okoliša i izvan naše lokalne zajednice. Drago nam je što je HEINEKEN Hrvatska pokrenuo ovu vrijednu inicijativu te se nadamo da će se ovakve akcije nastaviti i u budućnosti.“
Nakon napornog dana volonteri su uživali u druženju uz roštilj i Karlovačko pivo.
O kompaniji HEINEKEN Hrvatska
HEINEKEN Hrvatska drži čvrsto drugo mjesto na hrvatskom tržištu piva. Tradicija proizvodnje piva u pivovari u Karlovcu seže u davnu 1854. godinu. U svom portfelju imamo vrhunske proizvode koji će zadovoljiti ukuse odraslih ljubitelja piva u različitim prigodama.
Pored Karlovačkog svijetlog piva, u toj su obitelji još i: Karlovačko limun Natur Radler limun, Karlovačko Natur Radler mandarina, Karlovačko Retro nepasterizirano, Karlovačko Rezano nefiltrirano te Karlovačko crno. Također, imamo i međunarodne brendove Heineken, Amstel Premium Pilsener, Edelweiss, Desperados, Affligem, češki lager Krušovice, cider Strongbow i jabukovaču Stari lisac. Naši proizvodi napravljeni su od sastojaka vrhunske kvalitete. Više informacija potraži na www.heineken.hr.