Eko 20. listopada 2011.

Kako je protekao najveći eko etno sajam?

Eko-Etno-Sajam.
1/7
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Završio je deveti Međunarodni sajam proizvoda i usluga ruralnih područja Eko Etno Hrvatska Europ Tour, koji se od 26. do 30. listopada održavao u novom poslovno-trgovačkom centru Green Gold. Ovogodišnji sajam uspio je spojiti urbano i ruralno i na najbolji način prezentirati kulturu, tradiciju i baštinu, čime je još jednom potvrdio svoj status najljepšeg i najposjećenijeg sajma proizvoda i usluga ruralnih područja

U novom i najmodernijem trgovačko–poslovnom središtu hrvatske metropole posjetitelji su mogli čuti tradicionalne pjesme, vidjeti narodne običaje i plesove te kušati najbolju autohtonu hranu i pića.

Ovaj sajam još je jednom otvorio svoja vrata svima koji žele prezentirati i time očuvati domaću ruralnu tradiciju i običaje. Generalni pokrovitelj ovogodišnjeg sajma, predsjednik Hrvatske Ivo Josipović, prilikom posjeta važnim je označio što se na sajmu izražava inicijativa i kreativnost ljudi koji su svojom marljivošću napravili proizvode vrhunske kvalitete.

Ekološki pristup - budućnost hrvatskog gospodarstva

Naglasivši da je ekološki pristup budućnost hrvatskog gospodarstva, predsjednik Josipović je istaknuo i da je zbog ulaska Hrvatske u EU važna afirmacija njegovane nacionalne kulture i tradicije kao nacionalnog identiteta. Upravo zato, osim zabave sajam je nudio mnogo stručnih i edukacijskih sadržaja.

Najposjećenija je bila Međunarodna konferencija 'Marketing i brendiranja proizvoda i usluga ruralnih područja', održana u organizaciji Centra europske inicijative (CEI) i Ministarstva turizma, a na inicijativu organizatora sajma tvrtke Hrvatski farmer. Na konferenciji 'Marketing i brendiranja proizvoda i usluga ruralnih područja' gosti predavači iz inozemstva predstavili su primjere dobre prakse zemalja članica Centralne europske inicijative vezane za ruralni razvoj.

Jedan od predavača, njemački stručnjak Alexander Wirsig je istaknuo: 'Za bolju tržišnu prepoznatljivost i profitabilnost, proizvode i usluge ruralnih područja potrebno je brendirati kao i regije iz kojih dolaze u čemu Hrvatska ima velik potencijal koji treba iskoristiti'.

Upravo je to cilj Eko Etno Hrvatska Europa Toura - istaknuti vrijednosti koje imamo u ruralnim krajevima, staviti ih u prvi plan i centar interesa, a proizvođačima i ponuđačima istih pokazati kako da svoje proizvode i usluge predstave na najbolji način te da postanu prepoznatljivi i konkurentni na tržištu.

Na sajmu se svake godine uvede i neka novost. Ove godine Eko Etno Hrvatska Europa Tour prepoznao je svjetski trend ekološke proizvodnje odjeće i dizajn inspiriran tradicijom te su upravo zato ruralno pokušali spojiti sa urbanim.

Eko Etno Modna platforma

Da su uspjeli u svojoj namjeri, najbolje se pokazalo na prvoj Eko Etno Modnoj platformi koja je predstavila dizajnere čije su kolekcije inspirirane tradicijom i baštinom. Mogli su se vidjeti nosivi modeli visoke mode i vjenčanice koje su dizajneri na zanimljiv način kombinirali sa etno deteljima.

Bogatstvom sadržaja, Eko Etno Hrvatska Europa Tour još je jednom pokazao da je najljepši i najveći sajam ove vrste, ali i najbolji promicatelj i čuvar hrvatske kulture, tradicije i baštine.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.