Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća u području održivosti u protekloj godini. U skladu s globalnom strategijom „Stvaramo bolji svijet“ ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima svog održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, osiguravanju kvalitete radnog mjesta te života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.
Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu poljoprivrednih sirovina domaćeg podrijetla. Projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo pokrenut je još 2014. godine i uspješno se provodi treću godinu zaredom u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma. Karlovačko pivo, glavni brend kompanije, izdvaja se na domaćem tržištu upravo po tome što je proizvedeno od ječmenog slada dobivenog isključivo od ječma s hrvatskih polja. Ako se gledaju podaci za lokalnu nabavu na razini cijele kompanije, u 2016. godini u HEINEKEN Hrvatska lokalno je nabavila 97% ječmenog slada za pivo te 100% mandarina koje se koriste za Karlovačko Natur Radler s okusom mandarine.
Redovitim optimizacijama i ulaganjima u proizvodni pogon, tehnologiju i distribuciju kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. To je rezultiralo smanjenjem ukupne emisije CO2 za 20% u odnosu na 2015. godinu. Nadalje, svi hladnjaci kupljeni u 2016. bili su ekološki prihvatljivi, a veliki napredak zabilježen je i u području specifičnog nerecikliranog industrijskog otpada čija je količina smanjena za 39% u usporedbi s 2015. godinom. Od 2008. godine za čak 42% smanjeno je i korištenje vode pa se tako za proizvodnju litre piva koristilo 4 litre vode. Zanimljivo je spomenuti da je udio prodanog piva u povratnim staklenim bocama iznosio 62%, a kompanija je krajem 2016. počela koristiti „zelenu“ električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora.
Naglašavanje problema maloljetničke konzumacije te promocija odgovorne konzumacije alkohola bila su također važna područja ulaganja kompanije. Tako je HEINEKEN Hrvatska bio prvi proizvođač piva u zemlji koji je pozivao na odgovornu konzumaciju putem sveobuhvatne komunikacijske brend kampanje #herowanted – Pravi frajeri znaju mjeru.
Sastavni dio poslovanja tvrtke su i zdravlje te sigurnost njenih zaposlenika. U internoj edukaciji „Pravila koja spašavaju živote“ sudjelovalo je 96% zaposlenika, a održano je ukupno 1.727 sati obuke o sigurnosti na radu.
Osim o zaposlenicima i dobavljačima, kompanija je nastavila brinuti i o zajednici u kojoj posluje te je uložila 315.000 kuna u razne inicijative kao što je projekt ''Za odgovorno odrastanje mladih'', razna sponzorstva i donacije.