Eko 01. lipnja 2011.

Alpro smanjuje otpuštanje CO2

Co2
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Tvrtka Alpro, lider u proizvodima od soje, postala je prva europska prehrambena tvrtka koja se pridružila programu WWF Climate Savers (Čuvari klime). Nova suradnja ističe predanost tvrtke Alpro korporativnoj održivosti i smanjenju otpuštanja CO2, a sama tvrtka time je postala ambasador WWF-a za čistu energiju

Od 6. svibnja tvrtka Alpro, europski pionir u razvoju i marketingu hrane i pića na bazi soje, prva je europska prehrambena tvrtka koja se pridružila programu WWF Climate Savers (Čuvari klime). Cilj je ovog prestižnog programa pomoći pionirskim industrijama i poduzećima u razvoju novih klimatskih i energetskih rješenja.

U okviru ovog programa, tvrtka Alpro nastojat će održati otpuštanje CO2 u svojim pogonima do 2013. ispod razina iz 2008. godine, unatoč očekivanom rastu od jedne trećine.

Prvi u Europi

Partnerstvo između tvrtke Alpro i WWF, jedne od najvećih i najuglednijih međunarodnih organizacija za zaštitu okoliša, ojačano je članstvom tvrtke Alpro u programu Climate Savers (Čuvari klime). U ovom programu, vodeća poduzeća poput tvrtke Alpro razvijaju ambiciozne planove zajedno s WWF kako bi znatno smanjili otpuštanje stakleničkih plinova. Oni će poslužiti kao primjeri da su ekonomski rast i smanjenje otpuštanja CO2 savršeno kompatibilni.

'Izuzetno smo ponosni na partnerstvo s WWF-om. Kao prva europska prehrambena tvrtka koja se pridružila programu Climate Savers (Čuvari klime), nadamo se da ćemo potaknuti druge tvrtke u Europi da smanje svoj ekološki utjecaj.

Ne samo da ovo partnerstvo ilustrira našu kontinuiranu predanost održivom razvoju, već nas također potiče da nastavimo razvijati svoje postojeće klimatske planove', objašnjava Bernard Deryckere, izvršni direktor tvrtke Alpro.

Promjena prehrambenih navika

Program Climate Savers (Čuvari klime) pokrenut je 2000. godine, a do sada se ovom WWF-om programu pridružilo 25 tvrtki, uključujući dobro poznate brendove poput tvrtki Tetra Pak, Sony, HP, Volvo i Coca-Cola.

Bruce Haase, izvršni direktor za klimu i poslovne angažmane, WWF International, navodi kako je ta organizacija godinama posvećena klimatskim promjenama te da rade s poduzećima koja žele smanjiti njihov utjecaj na okoliš.

'Proizvodi tvrtke Alpro napravljeni su na bazi soje i manje otpuštaju CO2 te imaju manji utjecaj na iskorištavanje voda i zemlje nego proizvodi životinjskog podrijetla.

Jedna od mnogih preporuka u našem Energetskom izvješću je prelazak s prehrane koja se bazira na mesu na onu koja se bazira na bilju kako bi se oslobodila zemlja', govori Haase i dodaje: 'Ovo izviješće demonstrira da je 100 posto obnovljive energije do 2050. godine cilj koji se može dostići. Stoga je širenje našeg partnerstva sljedeći logičan korak.'

Partnerstvo koje čuva okoliš

 Između 2008. i 2010. godine, otpuštanje ukupnog CO2 iz pogona tvrtke Alpro smanjilo se za 11 posto, unatoč porastu proizvodnje za više od 11 posto, što je rezultiralo kombiniranim poboljšanjem od 22 posto tijekom razdoblja od dvije godine.

Pod programom Climate Savers tvrtka Alpro obavezna je nastojati održati otpuštanje CO2 iz svojih pogona do 2013. godine na razinama ispod razina iz 2008. godine, unatoč očekivanom rastu od jedne trećine. Ovo je ekvivalentno oslobađanju 42.000 tona manje CO2 nego kod uobičajenog poslovanja.

Tvrtka je također obvezna procijeniti konkretne načine daljnjeg smanjenja svojih indirektnih utjecaja na okoliš, primjerice kod pakiranja i transporta, uključujući studiju izvedivosti intermodalnog transporta i modela horizontalne logističke suradnje.

Završno, tvrtka Alpro aktivno će promovirati WWF-ovu viziju o obnovljivim izvorima energije postajanjem ambasadora WWF-a za čistu energiju i utjecanjem na lanac vrijednosti poslovanja, u bliskoj suradnji s drugim tvrtkama koje su članice programa Climate Savers (Čuvari klime).

Vizija održivog razvoja

Održivi razvoj je cjeloviti dio kulture tvrtke Alpro. Nekoliko godina je tvrtka radila na klimatskom planu kako bi smanjila svoj utjecaj na okoliš. Kao dio ovog plana, tvrtka Alpro izgradila je novo postrojenje na rijeci Lys za svoj pogon u Wevelgemu. Svaki tjedan, najmanje će jedan brod pristati s 20 kontejnera napunjenih sojom.

'Od sada će se soja, sirovina naših proizvoda, dostavljati direktno do tvornice na obradu. Time će se štedjeti energija, vrijeme i smanjiti otpuštanje CO2, a to znači da će na cestama svake godine biti 1200 kamiona manje', objašnjava Bernard Deryckere. 

Lider u proizvodima od soje

Tvrtka Alpro je europska tvrtka, pionir u proizvodima od soje. Tijekom više od 30 godina usredotočena je na zdravlje i dobrobit te na održivu proizvodnju ukusnih proizvoda koji sadrže sve jedinstvene nutritivne vrijednosti zrna soje.

Kao lider sojinih proizvoda na europskom tržištu tvrtka Alpro, sa svojim brendovima Alpro soja i Provamel, zapošljava oko 800 ljudi i ima promet od oko 260 milijuna eura. 

Osigurati planet pogodan za život

WWF je jedna od najvećih svjetskih organizacija za zaštitu okoliša s najdužim iskustvom. Aktivna je u više od 100 država te ima gotovo pet milijuna pristaša diljem svijeta.

Cilj WWF-a je osigurati budućim generacijama planet koji je pogodan za život te očuvati životinjske vrste i okoliš u kojem obitavaju.

Ova organizacija također razvija rješenja za zaustavljanje onečišćenja i zagađenja prirodnih izvora kao i rješenja za sprječavanje promjena klime.

Podrži WWF i posjeti web stranicu wwf.panda.org, a o tvrtki Alpro više možeš saznati na stranici www.alprosoya.be

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.