Dijeta 11. svibnja 2011.

Dijetni jelovnik Nikoline T. - 1. tjedan

Nikolina_Rijeka_Rizoto-Zk
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Nikolina je do sada uvijek jela u u žurbi, a uz novi zdravi jelovnik koji su posebno za nju sastavile nutricionistice iz Vitaminoteke, Nikolina će svakodnevno odvajati više vremena za pripremu dijetnih obroka koji će joj zasigurno pomoći u mršavljenju. Pogledaj njezin jelovnik!

1. dan

Doručak

Međuobrok

  • jabuka
  • rižini krekeri

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

  • proljetni rižoto od ječma
  • salata od cikle

Sastojci za rižoto: ječam, poriluk, mrkva narezana na deblje polumjesece, ulje, gljive, tamari (umaka od soje), sitno sjeckani peršin

Međuobrok

Večera

  • tuna u salamuri iz konzerve ocijeđena
  • cherry rajčice
  • rukola
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje (preliti po tuni i povrću)
  • integralni kruh sa sjemenkama

Večernji zalogaj

  • zdjelica grožđa

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1699,01 kcal, ugljikohidrati (% E): 58,47 %, masti (% E): 24,19 %, bjelančevine (% E): 17,34 %

6. dan (predviđeno za subotu)

Doručak

  • muslie od raznih žitarica
  • 'z bregov Light mlijeko ili zamjena za mlijeko (sojino, zobeno, rižino)
  • banana

Međuobrok

  • zeleni čaj
  • integralni keks sa suhim voćem

Ručak

  • kus-kus na mediteranski način (vrijeme pripreme 10-ak min)
  • odrezak tune, pripremljen na grill tavi, preliti žličicom maslinovog ulja i sokom istisnutog limuna

Sastojci za kus-kus: kus-kus, voda, maslinovo ulje, kosani peršin, kosani mladi luk, očišćena rikula, suhi bosiljak, protisnuti češnjak, tamari

Međuobrok

  • Coco juice
  • rebro tamne čokolade

Večera

  • namaz od sira - svježi kozji sir Vindija Capro Fresh, začinjen protisnutim češnjakom i vlascem + žlica jogurta
  • salata od konzerviranog slanutka, mrkve i luka, slanutak isprati pod vodom, mrkvu i luk narezati, sve pomiješati i začiniti bučinim uljem
  • kukuruzni kruh

Večernji zalogaj

  • zdjelica ribane mrkve i jabuke

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1718,65 kcal, ugljikohidrati (% E): 52,33 %, masti (% E): 28,83 %, bjelančevine (% E): 14,48 %

2. dan

Doručak

  • zobena kaša s bademima i jabukom

Sastojci: voda, zobene pahuljice, nemasno mlijeko (obrano kravlje 'z bregov Light, zobeno, rižino), usitnjeni bademi, suhe brusnice, jabuke

Međuobrok

  • kruška
  • Coco juice

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

  • tjestenina s umakom od crvene leće
  • zelena salata sa nasjeckanim mladim lukom, začiniti žlicom maslinovog ulja i jabučnim octom

Sastojci: češnjak, nasjeckani luk, maslinovo ulje, prah ljute crvene paprike, malo papra i soli, lovorov list, pelati ili isjeckana rajčica, crvena leća, integralna tjestenina, svježi peršin za posipanje

Međuobrok

Večera

Večernji zalogaj: jagode

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1701,7 kcal, ugljikohidrati (% E): 55,01 %, masti (% E): 24,66 %, bjelančevine (% E): 17,19 %

3. dan

Doručak

  • integralni kruh sa sjemenkama + tanki sloj maslaca + džem od voća po želji
  • svježe cijeđeni sok od naranče i grejpa

Međuobrok

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

  • povrtna salata

Sastojci: slanutak iz konzerve, rikul, cherry rajčice, prepržene kozice

Preljev: žličica aceta balsamica i žličica maslinovog ulja

Međuobrok

Večera

  • Cekin piletina pečena na grill tavi
  • tikvica izrezana na kockice i mrkva na kolutiće, kuhani na pari
  • kus kus, kuhan u vodi
  • zdjelica zelene salate, začinjene sa žlicom maslinovog ulja i Acetom balsamicom

Večernji zalogaj: zdjelica ananasa

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1699,93 kcal, ugljikohidrati (% E): 55,95 %, masti (% E): 24 %, bjelančevine (% E): 21,6 %

5. dan

Doručak

Međuobrok

Ručak

  • kvinoja s piletinom i tikvicama

Sastojci: kvinoja, češnjak, maslinovo ulje, tikvica srednje veličine, Cekin pileći file, rajčica, papar, sol, bosiljak, soja sos, pileći temeljac i bijelo vino, parmezan za posipanje

Međuobrok

  • banana smoothie – izmiksati bananu i borovnice sa jogurtom (mali udio m.m.) u mikseru u jednoličnu smjesu
  • rižini krekeri sa sezamom

Večera

  • raženi kruh
  • vegetarijanska pašteta
  • sjemenke suncokreta ili bundeve (posipati po pašteti)
  • kuhane mahune na salatu, začiniti bućinim uljem i usitnjenim češnjakom

Večernji zalogaj

  • kompot od breskve

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1709,71 kcal, ugljikohidrati (% E): 53,51 %, masti (% E): 24,87 %, bjelančevine (% E): 21,62 %

4. dan

Doručak

Međuobrok

Ručak

  • salata s mozzarellom: mozzarella + rajčica + rikula ili radič, malo bosiljka, sve preliveno s malo maslinovog ulja
  • integralni kruh sa sjemenkama

Međuobrok

  • Coco juice
  • Blokegras čokoladni bombon

Večera

  • odrezak lososa, ispeći na grill tavi ili bez ulja
  • proso s porilukom i kukuruzom

Sastojci: prosa, kukuruz (smrznuti ili konzervirani), nasjeckani poriluk, voda ili temeljac od povrća (kocka za juhu), sol

Večernji zalogaj

  • šalica sezonskog voća

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1703,05 kcal, ugljikohidrati (% E): 54,04 %, masti (% E): 27,5 %, bjelančevine (% E): 18,46 %

7. dan (predviđeno za nedjelju)

Doručak

  • integralni kruh sa malo maslaca i žlicom pekmeza
  • svježe iscijeđeni sok jedne naranče i grejpa

Međuobrok

  • jabuka

Ručak

  • juha od povrća
  • rižoto sa šampinjonima i puretinom
  • zdjelica zelene salate i crvenog radiča, začinjeni žličicom maslinovog ulja i Acetom balsamicom
  • čaša crvenog vina (1,5 dl)

Sastojci za rižoto: ribana mrkva, poriluk, celer, šampinjoni, Vindon puretina, riža, parmezan, biljno ulje za pirjanje

Međuobrok

  • kolač od krupice s voćem

Sastojci: kukuruzna krupica, kokosovo brašno, 'z bregov Light mlijeko, jabučni sok, dobro ocijeđene višnje iz kompota (ili miješanog šumskog voća), sirup za zaslađivanje (javorovog ili agavinog), suncokretovo ulje

Večera

Tijekom dana popiti jedan napitak Nova Diet Drenadiet, pripravljen sa 1,5 l obične vode, te još dodatno 0,5 l vode ili biljnog čaja.

Energetska vrijednost: 1706,08 kcal, ugljikohidrati (% E): 56,91 %, masti (% E): 24,19 %, bjelančevine (% E): 18,9 %

  • Default avatar -
    Debeljuco

    A jel smijete reci barem , dali su te porcije malene , srednje ili velike . Ili se i to naplacuje ?

  • Avatar NikolinaTus
    NikolinaTus

    Pozdrav, odgovor na ovo pitanje Vam ne mogu reći, to je usluga koju Vitaminoteka naplaćuje tako da ne smijemo objavljivat.

  • Default avatar -
    autsajderica

    Draga Nikolina, drago mi je da si zadovoljna. pratimo tvoj napredak i navijamo :-). Ono što mene zanima su količine pojedinih namirnica. Zašto ne pišu u jelovniku? :-(

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.