Psiha i seks 25. svibnja 2015.

Kako izgled poznatih utječe na žene?

Claudia
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

S fotografija na naslovnicama žutog i manje žutog tiska, s portala, izloga, kioska gledaju nas poznate osobe i pozivaju nas da im se divimo. One su sve tako lijepe, njihov je ten savršen, mlade su jer im se već desetke godina sve fotografije uljepšavaju pomoću fotoshopa. Kako ta "poplava" ljepote i mladosti utječe na psihu mladih djevojak pa i ne više tako mladih žena, objašnjva Ljubica Uvodić Vranić prof. psihologije

Novine "prodaju" njihovu mladost i ljepotu s još ponekom manje važnom informacijom o onome što one rade ili još važnije gdje su bile i s kim su viđene, što planiraju s prošlim, momentalnim i budući, vezama, u koga su zaljubljeni, s kim imaju dijete ili se baš ovih dana razvode. Sve te "važne" vijesti prodaju novine i reklame na portalima i tv emisijama pa se može reći ukratko - novine prodaju poznate, a poznati prodaju novine. 

Ljepota se kupuje u skupim trgovinama?

Kakva se poruka šalje s tom poplavom ljepote i mladosti mladim djevojkama pa i ne više tako mladim ženama? Tim porukama se poručuje - nosi se to i to i treba izgledati na točno određeni način. Mnogi ljudi vjeruju da su one zbilja tako lijepe i mlade jer se njeguju skupim proizvodima i koriste wellness usluge koje njihovu kosu, lice, noge, ruke čine tako božanstvenima.

To su propagandne poruke koje koriste trik da se lijepo žensko tijelo stavi uz neki proizvod koji izravno ili asocijativno prenosi svoju ljepotu i vrijednost na taj proizvod i gledateljica ima "jedinstveni doživljaj" od samog gledanja. A tek od konzumacije koja slijedi! Kakav će vrhunski doživljaj imati kad sve to konzumira što se nudi i što očito, sudeći po prekrasnim slikama i djeluje!

Moge osobe koji vjeruju u to pod velikim su pritiskom, kupuju proizvode za njegu na dug, rade dodatne poslove koji ih iscrpljuju da bi se mogli priuštiti odjeću i frizure i žive u stalnom stresu jer se boje da neće moći držati korak sa svim što im indistrija ljepote nameće. Koliko samo koštaju estetski zahvati, pa novi proizvodi koji pomlađuju i uljepšavaju, a koliko samo pritiska i stresa uzrokuju onima koji se naprežu da se s tim natječu  isvjesni da ne uspijevaju osjećaju se manje vrijednima?

Postoje i vrijednosti za koje nije potreban botox

Gledajući tu mladost i ljepotu mnogi se ljudi osjećaju zanemarenima i nesposobnima da ikad sebi priušte dio toga glamura koji prati poznate. U toj neravnopravnoj usporedbi, osobe zaboravljaju na prave vrijednosti i osjećaju se loše zbog svog vanjskog izgleda. Osobe koje se osjećaju loše ne izgledaju tako dobro kao što bi izgledale da je na njihovim licima samouvjereni osmjeh zbog unutarnjih vrijednosti. Umjesto pretjerane brige za vanjski izgled, treba osvijestiti svoje ljudske vrijednosti na kojima možemo raditi i bez botoksa.

Briga o vanjskom izgledu koji se nameće kroz medije ne daje dovoljno vremena ni prostora za druge aktivnosti koje bi stavile u fokus vrijednosti koje se nalaze ispod ambalaže. Najgore od svega je da su te slike koje gledamo u velikoj mjeri lažne. Znate što je jednom rekla čuvena Claudia Schiffer: I ja bih voljela izgledati kao što izgleda Claudia S. na fotografijama.

Antologija poznatih dijeta, pročitaj više.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.