Fitness 120 prikaza 08. siječnja 2015.

Sve prednosti sobnih sprava za vježbanje

Shutterstock_72954040_1
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Sobni bicikl i traka za trčanje idealne su sprave za održavanje vitke linije tijekom cijele godine. Kako to postići, pročitajte u našem vodiču o kućnom vježbanju.

Sa zimskim danima dolazi i bezvoljnost. Prehladno je za trčanje na otvorenom, a odlasci u teretanu postaju sve teži i nije ih lako uskladiti s ostalim obavezama. Najbolje rješenje je vježbanje kod kuće, a za idealne rezultate poslužite se sobnim biciklom ili trakom za trčanje. Saznajte sve prednosti takvog načina vježbanja.

Bicikliranjem do zdravlja

Vrste treninga na sobnom biciklu su aerobni i intervalni. Aerobni trening trebao bi trajati 20-30 minuta sa oko 65% srčanog ritma, što je optimalna razina srčanog ritma za sagorijevanje masnih naslaga i čime ćete otopiti oko 250 kalorija (ovisno o vašoj težini). Ako niste u tjelesnoj formi, povećajte trajanje treninga, a smanjite srčani ritam. 

Najbolji način za topljenje masnih naslaga je intervalni trening koji uključuje kratko i lagano zagrijavanje te izmjenu jakog i slabog pedaliranja. Na ovaj ćete način sagorijeti i do tri puta više kalorija i prije otopiti masne naslage. Prema nekim istraživanjima kratki i intenzivni trenizi mogu vam donijeti beneficije kao i laganiji višesatni treninzi.

Vožnja biciklom idealna je aktivnost i za održavanje zdravlja.  Neke od prednosti bicikliranja su: niži krvi tlak i kolesterol, bicikliranjem poboljšavamo kondiciju, smanjujemo i mogućnost obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti. 

Trčite i gubite suvišne kilograme

Najbrži način za gubitak suvišnih kilograma definitivno je trčanje. Na taj način potrošnja kalorija ubrzana je za 30%. Brza trčanja u trajanju od 20 do 30 minuta izvrsna su za veliku potrošnju kalorija. Na traci trčite brzim tempom na većim udaljenostima kako biste potrošili više kalorija nego sporim, a dužim trčanjem. Još učinkovitiji trening je onaj u intervalima laganog hoda i brzog trčanja. Nakon zagrijavanja trčite velikim intenzitetom 2-3 minute, a zatim 1 minutu hodajte i tako naizmjenično kroz cijeli trening. Na ovaj ćete način sagorijeti najviše kalorija i postići da se kalorije troše i nakon završetka treninga.

Za koji god oblik treninga se odlučite,važno je naglasiti da vježbanje u zatvorenom prostoru zahtijeva unos veće količine tekućine jer se tijelo znoji više nego na otvoreno prostoru.

Nabavite idealnu fitness spravu i započnite kućni trening

Mondo vam nudi super ponudu fitness sprava: sobne bicikle, popularne orbitreke, trake za trčanje, klupe za vježbanje... Sobne bicikle izaberite već od 999,99 kn; trake za trčanje od 1799,99 kn ili orbitreke već od 1999,99 kn.  

Kupovina i načini plaćanja na Mondu

Na Mondo Internet Supershopu možete plaćati svim karticama jednokratno, pouzećem ili općom uplatnicom (internet bankarstvom). Do 12 rata beskamatno možete platiti American Express i Diners karticama te Visa i MasterCard karticama Zagrebačke banke. Rok isporuke je 1-3 radna dana, a cijena dostave je 19,90 kn za narudžbe do 700 kn. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 700 kn. Za telefonske narudžbe nazovite nas na 0800 44 68.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.