Eko 22. srpnja 2021.

Malim svakodnevnim koracima do pozitivnih ekoloških promjena

Foto: PR
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Nestlé Adriatic započeo je s drugom sezonom edukativne kampanje Biraj Zeleno. Tijekom ljetnih mjeseci dijelit će praktične savjete o smanjenju uporabe vode i plastike te smanjenju otpada, s posebnim naglaskom na otpad od hrane. Naglasak ove godine je na smanjenju otpada kroz prenamjenu ambalaže, ali i na pravilnom sortiranju otpada.

Problemi prekomjerne potrošnje vode, gomilanja otpada i njegovog zbrinjavanja neki su od trenutno najvećih globalnih izazova. U Hrvatskoj, po stanovniku bacimo oko 75 kg hrane i 444 kg komunalnog otpada godišnje, a svega 14 % biootpada recikliramo (Prema podacima Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, 2020.) Na svjetskoj razini, godišnje se baci blizu milijardu tona hrane. Potrebno je zajedničko djelovanje svih dionika kako bi pozitivni pomaci prema održivosti i boljitku planete bili vidljivi.

U kampanju Biraj Zeleno uključit će se i zaposlenici kompanije Nestlé koji će zajedno s obiteljima i prijateljima sudjelovati u eko akciji uređenja okoliša jedne zagrebačke gimnazije.

„Nestlé je najveća prehrambena kompanija na svijetu koja dnevno u svijetu proda preko milijardu proizvoda. S tim dolazi i velika odgovornost prema zajednicama, ali i prema planetu. U potpunosti transformiramo svoje poslovanje – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, distribucije pa do edukacije partnera i krajnjih potrošača. Odličan primjer su najnovije inovacije s naglaskom na održivost poput SMARTIES, MAGGI Super Juha i NESCAFÉ. Projekt Vrtim Zdravi Film ove je godine dosegao 18.000 osnovnoškolaca koji su, osim o pravilnoj prehrani, učili o štednji vode i energije te važnosti manjeg rasipanja hrane. U suradnji s roditeljima, profesorima i osnovnoškolcima objavili smo prvu digitalnu kuharicu koja sadrži 40 recepata s nutritivnim tablicama i idejama kako smanjiti količinu otpada od hrane. Sad koristimo priliku da aktivnostima kampanje Biraj Zeleno dodatno inspiriramo naše građane kako bi malim svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjena“, izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé Adriatic.

 | Author: PR Foto: PR

Biraj Zeleno će, uz vlastite primjere iz prakse, podržati dizajnerica nakita Anita Dujić, glumica Petra Kurtela, ronioc Vitomir Maričić te influenceri Marko Medić, Martina Palić Mako i Pamela Smoljanić. Oni će interaktivnim sadržajem na društvenim mrežama pokazati da zaista svi možemo poduzeti male korake za važne ekološke promjene. Dodatno, poticat će i na zelenije oblike transporta. Tako će pratiteljima na društvenim mrežama tijekom nagradnog natječaja podijeliti električne romobile, za svakodnevne vožnje koje ne zagađuju životnu sredinu.

Nestlé ubrzano radi na transformaciji poslovanja kako bi se do 2025. ambalaža svih proizvoda mogla reciklirati ili ponovo upotrijebiti, kako bi sva postrojenja koristila 100% obnovljive izvore električne energije, a sva sirovina poput kave i kakaa bila iz održivih izvora.

Više pronađite na nestle.hr Nestlé putovanje prema održivosti

 | Author: PR Foto: PR

 

Nestle u zajdnici

  • Tvrtka Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
  • Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa
  • Od 291.000 zaposlenika u Hrvatskoj ih radi 115 Diljem svijeta tvrtka ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)
  • Diljem svijeta tvrtka ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)
  • U posljednjih pet godina više od 100.000 potrošača s područja regije sudjelovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača
  • U posljednjih deset godina kroz projekt Vrtim Zdravi Film tvrtka je investirala više od 4,5 milijuna kuna u edukaciju o prehrani

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.