Dijeta 08. svibnja 2011.

Nikolinin dijetni jelovnik 1. tjedan

Nikolina_Jelovnika
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Nikolina je do sada preskakala obroke i neredovito se hranila. Uz novi zdravi jelovnik, koji su za nju sastavile nutricionistice iz Vitaminoteke, to više neće biti moguće, jer uz tri glavna obroka Nikolina ima i dva međuobroka. Saznaj koja će se jela naći na njenom dnevnom meniju!

1. dan

Doručak

  • zobene pahuljice
  • 'z bregov Light mlijeko 1,5 % m.m.
  • čaša svježe cijeđenog soka od naranče i grejpa

Međuobrok

  • jabuka
  • integralni krekeri

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

Međuobrok

  • kruška
  • Coco juice

Večera

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma. Način primjene: otopiti prah jedne vrećice u 1,5 litri vode, dobro promiješati, pustiti 5 minuta da se slegne i ponovo dobro promiješati. Piti tijekom dana.

Energetska vrijednost: 1492,62 kcal, ugljikohidrati (% E): 53,59 %, masti (% E): 29,27 %, bjelančevine (% E): 17,13 %

7. dan (predviđeno za nedjelju)

Doručak

Međuobrok

  • rižini krekeri
  • kava sa 'z bregov Light mlijekom zaslađena jednom vrećicom šećera

Ručak

  • špinat na 'z bregov Light mlijeku
  • pire krumpir
  • jaje na oko
  • kruh

Međuobrok

  • sirova mrkva
  • Coco juice s bananom

Večera

  • voćna salata (jagode, dinja, kivi, ananas, kruška)

Tijekom dana popiti 1,5 L Nova Diet Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1511,67 kcal, ugljikohidrati (% E): 59,13 %, masti (% E): 26,94 %, bjelančevine (% E): 13,93 %

6. dan (predviđeno za subotu)

Doručak

Sastojci : proso, agavin sirup, naranče, banana, kivi

Međuobrok

  • zeleni čaj zaslađen žličicom šećera

Ručak

  • bistra juha s rezancim
  • kuhana junetina s umakom od mrkve i šalica kuhanog povrća

Sastojci za umak od mrkve: mrkva, krumpir, maslinovo ulje, limunov sok, voda, pasirana rajčica, nasjeckani peršin

Međuobrok

  • ananas

Večera

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Nova Diet Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1501,47 kcal, ugljikohidrati (% E): 54,78 %, masti (% E): 29,41 %, bjelančevine (% E): 16,85 %

2. dan

Doručak

  • kakao
  • banana

Međuobrok

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

  • varivo od kelja ili poriluka s krumpirom
  • kruh

Međuobrok

  • zdjelica jagoda
  • bademi
  • kava sa 'z bregov Light mlijekom zaslađena jednom vrećicom šećera

Večera

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1517,85 kcal, ugljikohidrati (% E): 55,16 %, masti (% E): 30,00 %, bjelančevine (% E): 14,84 %

Napomene i preporuke

  1. U slučaju napadaja gladi preporučuje se sirovo voće i povrće (osim krumpira i banana)

  2. Navečer treba jesti voće, povrće, piti prirodne voćne sokove, ako osjetiš glad. Večernji zalogaj - voće po želji – ukupno do 2 komada voća srednje veličine ili 2-3 integralna nemasna krekera ili 5-6 grisinija

  3. Obroci iz istog dana mogu se zamijeniti.

  4. Uz svaki obrok unositi tekućinu, dnevno unijeti 2 – 2,5 L tekućine, najbolje vode i biljnih čajeva.

  5. Koristiti ekstra djevičansko maslinovo ulje što češće.

  6. Maksimalno ograničiti unos jednostavnih ugljikohidrata (šećer, slatkiši) i masnih pekarskih proizvoda te mliječnih proizvoda sa visokim udjelom masnoća.

  7. Izbjegavati pohana, pržena jela i izrazito začinjenu hranu.

  8. Preporučuje se uključiti što više ribe u prehranu.

  9. Gram alkohola sadrži 7 kcal stoga je potrebno pripaziti na unos alkoholnih pića. Dnevno je dozvoljeno unijeti 2-3 dl crnog vina.

  10. Kao zamjenu za bijeli šećer isprobaj sladove od žitarica (ječmeni, rižin), agavin ili javorov sirup te med.

Hrana koja se preporuča:

  • Žitarice i proizvodi od žitarica : cjelovite žitarice – zob, pšenica, ječam, raž, riža; integralni kruh, dvopek, peciva, tjestenina, krekeri, grisini

  • Meso, zamjene za meso, riba: bijelo pileće i pureće meso bez kožice, krto (mršavo) meso govedine, teletine, svinjetine, meso kunića i patke, soja i proizvodi od soje, riba

  • Jaja: ograničiti unos na 4 jaja tjedno

  • Mlijeko i mliječni proizvodi: obrano mlijeko (do 1% mliječne masti), jogurt, sir sa niskim udjelom mliječne masti, svježi posni kravlji sir

  • Voće i povrće: svježe, smrznuto i konzervirano povrće bez dodanih masnoća, svježe, smrznuto, konzervirano, sušeno voće bez dodanog šećera

  • Masti i ulja: biljna ulja – maslinovo ulje, ulje repice, bućino ulje, suncokretovo ulje; preljevi za salatu pripravljeni od navedenih biljnih ulja; margarini sa uklonjenim trans masnim kiselinama; orašasti plodovi – bademi, orasi, lješnjaci

  • Juhe: Razne vrste juha sa smanjenim masnoćama i količinom soli - bistra pileća, goveđa, juha od rajčica, povrtna juha

  • Deserti, napici: smrznuti deserti – jogurt, sladoled, sorbet, voćni sladoled sa niskim udjelom masnoća i šećera; keksi, kolači, pite, pudinzi – pripremljeni samo sa bjelanjkom jajeta, obranim mlijekom, biljnim uljem i bez šećera; tamna čokolada; prirodni nezaslađeni voćni sokovi, čajevi

Hrana koju treba izbjegavati ili ograničiti unos:

  • Žitarice i proizvodi od žitarica : kruh, peciva, tjestenina od bijelog brašna i ona kojima se dodaju jaja, punomasno mlijeko, maslac; croissani, lisnata tijesta; masni krekeri, komercijalni proizvodi od bijeloga brašna

  • Meso, zamjene za meso, riba: masno goveđe, teleće, janjeće i svinjsko meso; masne i konzervirane mesne prerađevine; iznutrice (bubrezi, jetrice, mozak); piletina i puretina sa kožicom; svo prženo i pohano meso i meso pripremljeno sa mnogo masnoća; školjke, rakovi i glavonošci (škampi, lignje, kamenice, dagnje, hlap, jastog); riba pržena u dubokom ulju

  • Jaja: više od 4 jaja tjedno (uključujući ona koja se koriste kod pripreme drugih jela)

  • Mlijeko i mliječni proizvodi: punomasno mlijeko, jogurti i sirevi sa visokim postotkom mliječne masti, mliječni sladoled

  • Voće i povrće: prženo povrće i povrće pripremano sa maslacem, sirom ili umakom od vrhnja, prženo voće, voće pripremano sa maslacem i vrhnjem i uz dodatak šećera, pommes frites

  • Masti i ulja: životinjska mast, salo, slanina, tvrdi margarin, vrhnje, preljevi za salatu pripravljeni od vrhnja, jaja, sira, palmino ulje, kokos, kokosovo ulje

  • Juhe: Juhe koje sadrže punomasno mlijeko, vrhnje, mnogo masnoće životinjskog porijekla, pileću kožicu

  • Deserti, napici: komercijalno proizvedeni keksi, kolači pite sa velikim udjelom masnoća i šećera, kolači koji sadrže šećer, jaja, margarin, maslac, kokos, punomasno mlijeko, vrhnje ili sir, mliječne čokolade, mliječni sladoled, muffini, krafne, biskviti

4. dan

Doručak

  • zobena kaša

Sastojci: zobene pahuljice, 'z bregov Light mlijeko, voda, smrznute borovnice, mljeveni ili usitnjeni bademi, agavin sirup, ječmeni slad ili med

Međuobrok

  • kruška
  • integralno pecivo

Ručak

  • kuskus s gljivama, gamberima i povrćem

Međuobrok

Večera

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Nova Diet Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1499,55 kcal, ugljikohidrati (% E): 53,73 %, masti (% E): 27,33 %, bjelančevine (% E): 18,93 %

5. dan

Doručak

  • 'z bregov Light mlijeko
  • integralni dvopek

Međuobrok

  • jabuka
  • sušene marelice

Ručak

  • riba po želji pripremljena na žaru ili kuhana
  • blitva, prelivena s malo maslinovog ulja i dodati sitno nasjeckani češnjak

Međuobrok

  • Coco juice s bananom
  • rižini krekeri
  • kruška

Večera

  • shake: banana, smrznute borovnice + 'z bregov Light mlijeko + cimet + agavin sirup ili ječmeni slad – sve izmiksati

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Nova Diet Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1492,84 kcal, ugljikohidrati (% E): 56,54 %, masti (% E): 24,74 %, bjelančevine (% E): 18,72 %

3. dan

Doručak

Međuobrok

  • sušene marelice
  • kruška

Blokegras napitak - Upotrebljava se prije obroka za kontrolu apetita, smanjuje glad i skladištenje masti u organizmu.

Ručak

  • integralna tjestenina s umakom od rajčice i povrćem (tikvice, crvena paprika, mladi luk, umak od rajčice, šampinjoni)
  • zelena salata začinjena po želji

Međuobrok

  • Coco juice s ananasom i acerolom

Večera

  • salata sa slanutkom - slanutak, svježi sir Capro fresh, svježi krastavci, kukuruz, mladi luk, malo kopra i peršinovog lista, žlica maslinovog ulja i žlica limunovog soka

Večernji zalogaj: voće po želji

Tijekom dana popiti 1,5 L Drenadiet biljne mješavine za pročišćavanje organizma.

Energetska vrijednost: 1516,75 kcal, ugljikohidrati (% E): 54,49 %, masti (% E): 29,05 %, bjelančevine (% E): 16,46 %

  • Avatar Kiara1
    Kiara1

    Hmm ovo mi se cini kao odlicna dijeta. Mogla bih isprobati ako je tako ucinkovita :)

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.