Predstava orijentalnih plesova, ansambla Apsaradhe "Niz vodu, uz goru"
Zavirite u neobičan plesni svijet u kojem je karakterna uloga Žena kao stup obitelji, društva i stvaranja svega lijepoga, misao vodilja uvježbavanja i prezentacije Apsaradha. Koreografija - Ana Jug (Ana Apsaradha), Dizajn plakata - Mirna Kos.
Apsaradhe za svoju predstavu kažu: "Nit vodilja našeg rada i vježbe te uobličavanja istog u plesne prikaze, bila nam je oduvijek želja da otkrijemo sebe. One, Žene - kao nositeljice svetog poslanja Plesa ujedinile su se da ispričaju svoju unutarnju priču na koju ih određena koreografija nuka. Znamo da ples nema vokabular na koji smo navikli ili su nas učili, ali također znamo da ples ipak može razumjeti svatko. Jer ljubav prema stvaranju je uočljiva i nezatomljiva. Inspirativna i hranjiva. Osvježavajuća i pročišćavajuća. Baš kao i naš put, put Žene, put niz vodu, put uz goru...sa svime što on nosi ili odnosi."
Put niz vodu, koja je nositeljica života i uvjet procvata svake civilizacije, ovdje je simboličan. A tako je i put uz goru - kao put ljudskog prosvjetljenja opet naš put. Jer voda je sveta i gora je svaka sveta, one su utkane u majku Zemlju otkud počiva sve naše buđenje i završava sve naše traganje. Ovo su plesovi koji su povezani s tim važnim elementima prirode same i kao takvi nas neprestano uzbuđuju i nadahnjuju i mnoge žene davno prije nas i nakon nas.
O koreografkinji
Ana Jug ( Ana Apsaradha) rođena je Zagrebu. Još kao predškolac upisuje ritmiku i suvremeni ples kod pedagoginje Mile Rackov. U idućih petnaestak godina pleše i nastupa u okviru Studentskog Eksperimentalnog Kazališta (SEK) u sveukupno pet uspješnih predstava: “Mali princ” (koja je ujedno pobijedila na Svjetskom dječjem kazalištu u Moskvi 1989.godine), “More”, Randeu-vous”, “Anno domini 1994” i “Hudodrakija” izvođenih u matičnom kazalištu ITD.
Dosegavši određeni nivo suvremene plesne tehnike Ana odlučuje istražiti neke nove sadržaje i forme pokreta, prije svega s tendencijom prema Istoku kao izvoru neiscrpnog kulturnog bogatstva. Tako nakon završenog studija Filozofije i religijskih kultura gdje je stekla diplomira profesorice. Godine 1999. godine odlazi u Indiju kod čuvene majstorice kathaka Uma Sharme koja ju podučava idućih nekoliko godina.
Sudjeluje na mnogobrojnim predstavama vezanim za Indijsku ili Romsku kulturu, festivalima i eventima te profesionalno nastupa diljem zemlje, drži radionice, aktivno vodi školu plesa, surađuje s brojnim umjetničkim Udrugama i društvima. Tajnica je Umjetničke udruge "Croartiv". Osim plesa, sama kreira kostime te piše, redovita je kolumnistica portala Klokanica.hr uz to pjesničkim prolozima na početku programa svake predstave uvodi publiku u ples. U svom prepoznatljivom plesnom izričaju pokušava putem ekspresije izreći sve ono što joj tijelo i duša nosi ili prenosi.
Od 2005. godine Ana zajedno sa svojim ansamblom plesačica čini grupu “Apsaradhe” s kojom je izvedena prva samostalna predstava 15.06.2008. u Centru za kulturu Trešnjevka pod nazivom “Femme Fata” s tematikom ljubavi. Zatim su uslijedile predstave “Oružje masovne kreacije” 2009. godine u CKT-u; “Orijenta(K)cija” 2010. godine u CKT; “Garam Masala” 2011. godine u kazalištu Trešnja; te orijentalna plesna predstava “Male boginje” u kazalištu Trešnja 2012. godine. Slijedi predstava "Tales of Orient" na kojoj je plesala trudna (sretna je majka dvojici sinčića), 2014. te konačno "Dances of Orient" 2016. Kroz predstave i dvorane proplesalo je mnogo ženskih stopala i svaka je ostavila vrijedan trag na njenom biću.
U sklopu predstojećeg plesnoga događaja Apsaradhe ugošćavaju četiri plesne gošće: Irenu Sertić, Silviu Zafirah, Sundari Sunči Dropulić i Davorku Dragojević.