Zaposlenici Lusha goli posluživali kupce kako bi upozorili na opasnost od plastike
U ljeto 2007. godine Lushovi zaposlenici imali su dan kampanje protiv prekomjernog pakiranja proizvoda. Naime, u 55 gradova u Velikoj Britaniji Lushovi zaposlenici izašli su na ulice kako bi podigli svijest o ekološkoj krizi koju donosi plastika, a tek posljednjih nekoliko godina ljudi su postali svjesniji ovog problema.
Prirodan način za očuvanje zdravlja
Ovih dana ponavljaju kampanju i ponovno nose samo pregače. Na Instagramu su napisali: "Zaboravi na desetogodišnji izazov. U 2007. godini osoblje Lusha imalo je vrlo drzak dan borbe protiv prekomjernog pakiranja proizvoda, a danas se osoblje novootvorene "gole" trgovine na Manchester Street Marketu ponovno oblači samo u pregače kako bi naglasili kako je plastični otpad još uvijek globalni problem. Dakle, ako si u tom području, dođi i pitaj nas zašto samo još uvijek goli."
Lush i njihova politika ambalaže
Briga o okolišu i zbrinjavanje plastike oduvijek je dio politike Lusha, kao i svjesno smanjenje otpada i smeća. Recikliraju ili stvaraju proizvode koji uopće nemaju ambalažu kako bi pridonijeli održivosti. Upravo otvaranje trgovine u kojoj niti jedan proizvod nema ambalažu je razlog zašto su se zaposlenici skinuli.
Goli i u Hrvatskoj
"U Engleskoj se otvorila prva "naked" trgovina, odnosno trgovina u kojoj proizvodi nemaju ambalažu.To je treći takav Lushov dućan u svijetu", rekao je Matija Štefinščak iz Lusha dodajući: "U Zagrebu su se zaposlenici također skidali, povodom Ekofestivala na Bundeku 2008. godine kako bi promovirali "gole" proizvode."
U petak je Lush lansirao novu kolekciju proizvoda za lice koji su u potpunosti bez ambalaže, a u kolekciji se nalaze serumi, čistači lica, ali slični proizvodi. Matija Štefinščak je naglasio kako je sad 60% proizvoda u potpunosti bez ambalaže.
missZDRAVA i borba protiv plastike
Redakcija missZDRAVE uzela si je u misiju tijekom cijele 2019. godine pisati članke s ciljem osvještavanja o štetnosti plastike na okoliš i ljudsko zdravlje. Stoga smo odlučili istaknuti i pozitivan primjer kao što je Lush koji aktivno radi na osvještavanju o štetnosti plastike te na vlastitom primjeru pokazuju kako raditi i stvarati proizvode u skladu s prirodom.