Prvo treba biti dobro da bismo bili dobri u nečemu
''Ako se zrelost određenog društva mjeri po brizi za djecu i mlade, na sjecištu obrazovnih promjena, važno je zagovarati da se mlade ljude prvenstveno i prvo nauči kako biti dobro da bi tek bili dobri u nečemu'',ističu osnivači udruge – profesorica filozofije Marina Vitković, glumac Adrian Pezdirc, filmska redateljica Judita Gamulin, produkt dizajnerica Draga Komparak.
Na tragu te teze, udruga ''BoliMe'' u suradnji sa zagrebačkom Prvom gimnazijom uz podršku Grada Zagreba i stručnu potporu Službe za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ pokreće projekt - "Osjećam. - mentalna higijena i emocionalna pismenost mladih". Nedvojbena je važnost, vrijednost i dugoročna održivost ulaganja u programe socijalno-emocionalnog učenja mladih, a ''Osjećam.'' je upravo aktivna promocija i afirmacija mentalnoga zdravlja mladih.
Mentalno zdravlje predstavit će se zagrebačkim srednjoškolcima u radioničkom vršnjačkom dijalogu i učenju, uz podršku studenata edukatora u povezujućem prostoru škole u koji se postavlja interaktivna video instalacija dizajnerice Drage Komparak, kojom se prenosi poruka osjećanja kao univerzalnog ljudskog iskustva, a za sve zainteresirane građane originalnu instalaciju moguće je posjetiti u sklopu 52.Zagrebačkog salona u Muzeju Mimara u čijoj je selekciji sve do 28.listopada.
Cilj je programa "Osjećam.": Upoznavanje učenika s pojmom mentalnog zdravlja, objašnjenje razlike između mentalnog zdravlja i mentalnih bolesti, isticanje ponašanja koja ugrožavaju mentalno zdravlje, predstavljanje interaktivne video instalacije koja potiče na skrbna ponašanja prema sebi, prepoznavanje emocija, njihova prihvaćanja, razumijevanja i otpuštanja,upoznavanje s pojmom mentalne higijene te podučavanje metodama brige o vlastitom mentalnom zdravlju.
Promotivni video projekta "Osjećam." redateljice Judite Gamulin podsjetnik je svim generacijama na važnost suosjećanja i univerzalnost trajnog ljudskog poriva da razumije sebe i nosi se sa sobom jer tek potom može razumjeti drugoga i nositi se s njim.