Kampanja 'Nestali' u borbi za prestižnog 'web Oscara': I ti možeš glasati!
Međunarodna akademija digitalnih umjetnosti i znanosti ocjenjivačko je tijelo koje čini više od 2000 industrijskih stručnjaka i tehnoloških inovatora.
U kategoriji kampanja društveno-odgovornog poslovanja među finalistima se našao i projekt 24sata Nestali u Domovinskom ratu na koji su izrazito ponosni.
Najvažnija mjesta u najvećim hrvatskim gradovima obilježeni su plakatima nestalih
Serijal Nestali je 24sata pokrenuo u studenom 2016. godine, i od tada svakog tjedna na svim 24sata platformama objavljuju ispovijesti članova obitelji koji više od četvrt stoljeća tragaju za svojim najmilijima nestalim u Domovinskom ratu. Želja cijelog tima 24sata je što više podignuti svijest o nestalima. Najvažnija mjesta u najvećim hrvatskim gradovima obilježili su plakatima nestalih i tamnim siluetama na tramvajima i postajama.
Nakon ispovijesti u serijalu Nestali, dvije su žene pronašle svoje najmilije
Sve aktivnosti objedinili su na digitalnom zidu plača. Na njemu su objavljene fotografije nestalih s čijim su obiteljima novinari 24sata razgovarali te linkovi na videopriloge i tekstove do sada ispričanih priča. Nakon ispovijesti u serijalu Nestali, dvije su žene pronašle svoje najmilije. Finale The Webby People Voice Awards za koji se borimo, za nas je čast i prestiž. Budući da o pobjedniku odlučuju glasovi ljudi, svojim glasom poduprite ovaj naš humanitarni projekt.
Registrirajte se, glasajte i slavite pobjedu s nama!
Klikom na link https://vote.webbyawards.com otvaraju se nominirane kampanje. Upišite u tražilici Search “Gone but not forgotten“ i kliknite vote. Upišite u mail i šifru po odabiru, potvrdite je na mailu i glasajte.