Kako iskoristiti sve snage Instagrama i izgraditi uspješan biznis?
Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition počeo je, a sudjelovati možeš i ti preko Entrio platforme uz prethodno kupljenu kotizaciju. Sadržaj koji te tamo očekuje organiziran je u suradnji s Ivom Belé, trenericom načela uspjeha te je namijenjen širokoj i stručnoj publici.
Kako stoji na službenim stranicama, uz deset edukativnih predavanja, održat će se i šest panela iz područja motivacije/psihologije, zdravlja, nutricionizma/sporta, prodaje, poduzetništva i beauty segmenta:
- Kako zadržati mentalnu stabilnost u stresnim vremenima
- Aktivirajmo zdravlje zdravim navikama
- Balansirana prehrana i tjelovježba za više energije
- Kako poslovati u nepredvidivim okolnostima
- Izazovi kao prilike u poduzetništvu
- Ljepotom do samopouzdanja
Otvaranje predavanja trećega dana Beauty, Dentex & Health Expo sajma rezervirano je za Nevenu Vretenar, vlasnicu marketinške agencije Brainder, koja će govoriti o brendiranju proizvoda u segmentu ljepote, odnosno o tome kako izgraditi uspješan brend.
"Iako su sastavni dio brendinga logo, boje, font i slogan, ovo nikako nisu njegovi jedini elementi. Brendiranje je jedno od temeljnih načela kako izgraditi uspješan biznis i poslovnu karijeru. No, brendiranje je dugoročni proces te se treba gledati šira slika", kaže Vretenar.
Nadalje, ona navodi fs ako angažiraš pravog stručnjaka za brendiranje – sve se može brendirati. Danas, više nego ikad, tržište je prenapučeno, pogotovo kada se govori o beauty industriji. Stoga je potrebno brendirati svoje proizvode ili usluge kako biste se izdvojili iz mase i postali prepoznatljivi.Također, pažnja se treba obratiti i na emocije koje želimo izazvati kod naše publike. ''Nije dovoljno samo plasirati proizvod ili uslugu i govoriti zašto smo najbolji. Potrebno je stvoriti emociju i graditi emocionalnu povezanost publike s nama", istaknula je.
Također, navodi tri karakteristike koje smatra temeljem uspješnog brendiranja:
- jasnoća,
- jedinstvo i
- dosljednost.
'Kako se istaknuti u masi i iskoristiti Instagram za stvaranje prepoznatljivog brenda?'
Drugo predavanje održat će Morena Milevoj, stručnjakinja za brendiranje na društvenim mrežama te jedna od stručnih predavača koje je okupio Beauty, Hair & Health Expo sajam. Ona će pričati o snazi Instagrama za beauty industriju.
"Brendiranje je vrlo zapetljana priča u kojoj je potrebno uskladiti različite segmente kako bi se dobila kvalitetna i uspješna cjelina. No, pitanje je koji su to neizostavni koraci u procesu brendiranja? Jedan od bitnijih koraka bi definitivno bio otvaranje Instagram profila", rekla je.
Instagram, kao takav, vizualan je medij što ga posebno čini pogodnim za beauty industriju. Osim što mjeri broj lajkova, reakcije pratitelja te koliko se naša publika zadržava na određenoj objavi, Instagram broji 17% veću interakciju za razliku od ostalih društvenih mreža kao što je to primjerice Facebook.
Kako se onda istaknuti u masi i iskoristiti Instagram za stvaranje prepoznatljivog brenda?
Za izgradnju brenda potrebno je puno vremena, no određenim taktikama proces brendiranja može se ubrzati. Milevoj ističe nekoliko savjeta kako iskoristiti sve snage Instagrama i tako izgraditi uspješan biznis:
- kreirajte prepoznatljiv vizualni sadržaj
- uključite korisnike putem kvizova, anketa i opcije 'Instagram story'
- surađujte s influencerima
- organizirajte nagradne natječaje
- stvarajte i koristite sadržaj kreiran od strane korisnika
S obzirom na to da živimo u digitalnom svijetu koji nam pruža odličan kontekst za pozicioniranje, to trebamo i iskoristiti, zaključila je.